AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Har spileløse som er deilige, men puppene ser så merkelig ut i de. Må nok ha noen med spiler. Tips? Anonymkode: 02946...1e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Jeg synes også spileløse BH'er er lite flatterende. Man får flatere pupper og/eller "uniboob". På meg synes jeg det peneste er BH med spiler, men lite eller ingenting "padding". Helt enkle spile-BH'er i tynt stoff. En forutsetning er selvfølgelig at størrelsen er riktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Liker godt disse Spileløs digg bh Anonymkode: d7867...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Liker godt disse Spileløs digg bh Anonymkode: d7867...813 Er de formsydd? Anonymkode: d8966...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AuroraB Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Dette er min favoritt. Så behagelig å ha på og gir flott fasong. https://www.zalando.no/triumph-true-shape-sensation-bh-med-boyle-tr581a06g-q11.html 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #6 Del Skrevet 4 timer siden Hvis du er innom en primemark i nær fremtid så har de en spileløs bh med litt padding og pushup effekt som er kjempe behagelig og gjør puppene overraskende fine 😄 Anonymkode: 2450e...c7b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er de formsydd? Anonymkode: d8966...e7c De har en cup inni man kan velge ta inn/ut. Jeg brukte de med lenge, men så ble jeg gravid og orket ikke de cupene lengre fordi jeg følte puppene ble enorme og ble understreket av de 😂😅 Anonymkode: d7867...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Jeg synes MissMary har mange fine 😊 Anonymkode: b6d67...6b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå