AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar På utforsk på Snap dukker det opp damer som er gravide og er helt i starten av graviditeten, og de har allerede kjøpt barnevogn og malt og ordnet barnerommet 🤔 Jeg tenker at det virker litt merkelig å være såpass tidlig ute, men vet ikke om det er trenden blant førstegangsfødende nå? Anonymkode: 3bb1a...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Enig i at det er (for) tidlig, men hvis det er sånne blogge/influenser-damer, så gjør de det vel for å skape interesse hos følgerne? Anonymkode: 71b63...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar Jeg tenker at folk får gjøre som de vil. Har ikke falt meg at dette er en «trend» nei, men så følger jeg generelt lite med på hva andre vekger å forrtabseg i hjemmene sine Anonymkode: 8c954...aad 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar Ja de gjør det jo for å skape innhold. Jeg synes det er for tidlig ja, men jeg begynte jo å google på blant annet barnevogn selv da jeg bare var et par uker på vei (mistet). Anonymkode: 24601...563 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Del Skrevet 12. januar Det ville jeg ikke reagert på i det hele tatt. Dem om det. Anonymkode: 7e43e...3f8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonymLala Skrevet 12. januar #6 Del Skrevet 12. januar (endret) Kanskje det er noen som regner med at det vil gå igjen ved eventuelle flere forsøk om det går galt med denne. Skader ikke starte tidlig da. Folk kjøper gjerne hus sammen med ekstra rom beregnet til fremtidige barn. Endret 12. januar av anonymLala 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Del Skrevet 12. januar Synes det er merkeligere å følge med på, og bry seg, om hvordan alle andre gjør det. Hva er din fasit? 25 uker, eller 38? Kjøpte selv bil for å få plass til barnevogn. Men hele det prosjektet tok så lang tid at ny bil hendte først 😅 Anonymkode: b45dd...b49 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 12. januar #8 Del Skrevet 12. januar Ville jeg aldri gjort. Vi kjøpte ikke noe før vi var sikre på at det faktisk skulle bli en baby, uke 30 eller noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #9 Del Skrevet 12. januar Vi bestilte barnevogn når jeg var 23 uker på vei. La nå folk få gjøre som de selv ønsker. Hentet den når jeg var 25 uker påvei og satt den sammen umiddelbart fordi jeg var så giret. Anonymkode: 76f76...45d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #10 Del Skrevet 12. januar Shit, jeg har enda ikke gjort klart barnerommet, ungen er snart to 🙈 Anonymkode: 38508...24e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Del Skrevet 12. januar Er nok mest for content. Noen gleder seg jo voldsomt og er 100% optimistiske og tenker nok ikke på at det kan gå galt også. Personlig har jeg fortsatt ikke helt forstått at vi skal ha baby og er nok litt avkobla på det, mye kan fortsatt gå galt føler jeg så jeg er enda ikke komfortabel med å kjøpe noe (er 18 uker). Anonymkode: 7ee01...3f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #12 Del Skrevet 12. januar Jeg var tidlig ute med å ordne til nr 2. Hadde kvitta oss med mye etter nr 1 fordi vi var usikre på om det ble fler… Første gangen endte jeg opp sengeliggende fra uke 20 så far måtte ordne alt selv. Andre gangen endte jeg også opp sengeliggende fra rundt uke 25. Begge kom litt tidlig, og tanken på å begynne å styre å ordne alt etter fødsel var bare nei.. Anonymkode: 4aa77...412 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 12. januar #13 Del Skrevet 12. januar Stor pike skrev (4 timer siden): Ville jeg aldri gjort. Vi kjøpte ikke noe før vi var sikre på at det faktisk skulle bli en baby, uke 30 eller noe. Sikker er man ikke før babyen er født levende. Folk får gjøre som de vil. Har aldri handlet inn så tidlig selv, men forstår at andre kan bli ivrige. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #14 Del Skrevet 13. januar Aner ikke, men jeg visste fra tidlig i svangerskapet hvilken vogn jeg ville ha og ville kjøpe den brukt, så da det dukket opp en i nabolaget til en grei pris så dro samboer og kjøpte den selv om jeg bare var 12-15 uker på vei. Den stod i boden frem til etter fødsel. Det er ikke mange av den vognen jeg ville ha som selges brukt på finn, så glad for at vi kjøpte den. Barnerom har jeg enda ikke ordnet, selv om babyen er i hus og har vært det en stund 😅 Hen sover jo sammen med oss og trenger ikke eget rom. Anonymkode: 32e5a...315 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #15 Del Skrevet 13. januar Hvorfor behandler de det i magen som et barn når det fortsatt kan foretas abort? Anonymkode: 1628e...83c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #16 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (5 timer siden): På utforsk på Snap dukker det opp damer som er gravide og er helt i starten av graviditeten, og de har allerede kjøpt barnevogn og malt og ordnet barnerommet 🤔 Jeg tenker at det virker litt merkelig å være såpass tidlig ute, men vet ikke om det er trenden blant førstegangsfødende nå? Anonymkode: 3bb1a...907 Hvordan man velger å organisere sitt liv er individuelt. Det er og individuelt hvordan gravide organiserer sine innkjøp og sine skrytebilder på sosiale medier. Anonymkode: 3248f...34a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #17 Del Skrevet 13. januar De gjør det jo for å tjene penger på å produsere snapper. Anonymkode: 35124...15d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #18 Del Skrevet 13. januar Er ikke det bare koselig da? Synes det virker unødvendig stressende å vente til siste måned, som noen gjør. Hvor interessert er man i det kommende babylivet da liksom. Forstår det godt hvis man har mistet sent før, for all del, men for andre er det jo bare koselig å begynne å bevege seg inn i babybobla og glede seg! Anonymkode: 02131...af3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #19 Del Skrevet 13. januar Greit å slippe å styre med det når man er høygravid, og man må bare gå ut ifra at det går bra. Selv ville jeg nok ha ventet ihvertfall til etter ultralyd. Det er jo en risiko for å miste gjennom hele svangerskapet, så man er aldri trygg før babyen er født. En nabo mistet i 7. mnd og jeg skulle hatt en bror som døde like før han ble født. Anonymkode: 73a5e...c5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #20 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er ikke det bare koselig da? Synes det virker unødvendig stressende å vente til siste måned, som noen gjør. Hvor interessert er man i det kommende babylivet da liksom. Forstår det godt hvis man har mistet sent før, for all del, men for andre er det jo bare koselig å begynne å bevege seg inn i babybobla og glede seg! Anonymkode: 02131...af3 Det finnes jo en mellomting mellom uke 10 og siste måned, da. Jeg venter i alle fall til etter ultralyd (litt før halvveis i svangerskapet). Anonymkode: 71b63...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå