Anonym_x Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Hei, dame i begynnelsen av 40-årene her som ikke har vært på byen på flere år. Skal nå på fest med jobben til mannen min, antrekk er “pent byantrekk”. Kan noen gi meg bilder som inspirasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Vil tro dette vil variere veldig i forhold til arbeidssted og by. En mekaniker fra Toten har nok helt annen stil på byen enn en megler fra Bærum... Anonymkode: c497b...8f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym_x Skrevet 12. januar Forfatter #3 Del Skrevet 12. januar Ts her: det er i Trheim om det gir en pekepinn. takk for tilbake melding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar (endret) Jeg ville valgt noe slikt..: (jeg elsker strikkekjoler..) Endret 12. januar av LeneXCII 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Del Skrevet 12. januar https://next.no/en/style/su516546/at6419#at6419 Anonymkode: 168b9...3dd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #6 Del Skrevet 12. januar Silkebluse, jeans og høye hæler. Anonymkode: 56a4d...370 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå