AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Skrevet 12. januar Hvordan er det mulig? Vil det si at jeg hadde eggløsning før testen var positiv? Jeg trodde mensen alltid kom 14 dager etter el? Jeg testet kun 30. des og fikk veldig positiv el test. Flo sier at ut i fra mens som jeg fikk igår så var el 27. desember. Jeg blir ikke klok på dette her.. og syns det er umulig å finne el. Har lang syklus i tillegg.. som regel 35-40 dager. setter stor pris på all hjelp ❤️ Anonymkode: 46446...f07
Uanonym bruker Skrevet 12. januar #2 Skrevet 12. januar Mensen trenger ikke alltid komme 14 dager etter eggløsning, det er vel bare et gjennomsnitt. Det kan være ned mot 9-10 dager. 12 dager mellom eggløsning og mens er helt normalt.
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Skrevet 12. januar Da har du litt kortere lutealfase enn snittet. Er den under 10 dager kan det være vanskeligere å bli gravid, men 12 dager er det ikke noe galt med. Anonymkode: 0189d...6b3 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #4 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hvordan er det mulig? Vil det si at jeg hadde eggløsning før testen var positiv? Jeg trodde mensen alltid kom 14 dager etter el? Jeg testet kun 30. des og fikk veldig positiv el test. Flo sier at ut i fra mens som jeg fikk igår så var el 27. desember. Jeg blir ikke klok på dette her.. og syns det er umulig å finne el. Har lang syklus i tillegg.. som regel 35-40 dager. setter stor pris på all hjelp ❤️ Anonymkode: 46446...f07 Mensen kommer ikke alltid 14 dager etter etter eggløsning nei. Lutealfasen varierer like mye i lengde fra kvinne til kvinne som alt annet varierer fra kvinne til kvinne. Den bør ikke være kortere enn 11 dager, men kan helt fint være 12 dager eller 16 dager. Ingenting med syklus er en fastsatt fasit på. Anonymkode: 23cdd...541 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå