Gå til innhold

Lei av a4 livet

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Jeg er 21 år og allerede sykt lei a4 livet. Begynner i en ny jobb nå i februar som er 8-16 jobb og kjenner at jeg anger på at jeg søkte den, takket ja og at jeg har mest lyst til å bare si til dem at jeg ikke kan begynne allikevel! Jeg hater sånne jobber, hvor man venter på fredagen og gruer seg til mandag. Det er et liv jeg absolutt ikke vil leve. Orker ikke tanken på å ikke få gjøre å oppleve det jeg vil og ikke minst reise. Dessverre så er penger det som driver ting rundt så må så klart jobbe. Men har noen noe forslag til jobber som er langt fra a4 og som ikke krever heftig utdanning? 

Anonymkode: 7d7ef...52d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg regner med du uansett  jobbe. Kanskje turnus-jobber kan være et alternativ? For eksempel off-shore? 2 veker jobb - 4 uker fri?

Kan også få slike stillinger innen helse.

De jeg kjenner med slike jobber sier de aldri hadde taklet 9-5. 

Anonymkode: 43cd2...2fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spre på benene. Krever ikke mye utdanning og trenger heller ikke å være A4.

Men seriøs da!

Hva forventer du da? Om du vil ha penger så må du gjøre et bidrag til samfunnet. Samfunnet driftes ikke av seg selv. Og ja, noen må stå fra 8 til 16 og noen andre må stå opp juleaften.

Om du hater den jobben før du begynte, så burde du utrede hva ditt samfunnsbidrag kan være. Du er fortsatt ung og du kan fortsatt søke og studere eller rette opp i det på annet vis.

Ikke vent til du er 30 eller så vil livet vise deg virkelig hva A4, hansterhjul og alt dette betyr.

Og en ting til. Vær en frugalist i minst 5 år. Best om du bor i en liten varebil. Et par med bokser bør være nok. Kom deg ut og kjenn hvordan livet er på andre siden.

:skya:

Anonymkode: a8c1d...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):