Gå til innhold

Han betalte for å ha sex, jeg tok imot

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fikk melding fra en fyr jeg kjenner, rimelig ekkel type. Han spurte hvor mye jeg skulle ha for å ha sex med han. Jeg svarte at så mye penger har han ikke. Så vippset han meg 50 000 kr! Spurte så om det var nok. Jeg svarte at jeg vil aldri ha sex med han uansett, men takk for pengene:)

Nå vil han ha de tilbake og truer med å anmelde meg hvis ikke. Jeg har ikke tenkt å gi de tilbake til han. Slemt?

Anonymkode: ed6e3...658

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om dette hadde vært sant så hadde det vært veldig gøy. Men tror ikke helt på deg:)

Anonymkode: 536bb...384

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fikk melding fra en fyr jeg kjenner, rimelig ekkel type. Han spurte hvor mye jeg skulle ha for å ha sex med han. Jeg svarte at så mye penger har han ikke. Så vippset han meg 50 000 kr! Spurte så om det var nok. Jeg svarte at jeg vil aldri ha sex med han uansett, men takk for pengene:)

Nå vil han ha de tilbake og truer med å anmelde meg hvis ikke. Jeg har ikke tenkt å gi de tilbake til han. Slemt?

Ja

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du må nok gi dem tilbake.

Anonymkode: 83402...bce

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han ga deg penger for sex. Han fikk ikke sex, da skal ikke du ha penger.

Du har stjålet fra han.

Anonymkode: 7bc6e...104

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spesiell problemstilling. Ts kan hevde at det var en gave. Hvis han anmeldet risikerer han å bli anmeldt for sexkjøp.

Hvis dette er sant bør ts - moralsk sett - sende pengene tilbake.

Evt beholde 10% for bryderiet?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Snålt å ha en slik bekjent og å i det hele tatt være med på leken ved å svare at han ikke har så mye. Normalt sett ville kvinner avskydd dette og sagt tydelig ifra at det ikke er en akseptert forespørsel eller oppførsel.

Anonymkode: 37a8f...307

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg sa aldri at vi skulle ha sex. Han vippset meg da uoppfordret mener jeg. Og skal han gå til politiet må han jo innrømme å ha forsøkt å begå lovbrudd. Han sier at siden han har slettet meldingene så kan det se ut som noe annet. Vel, jeg tok skjermbilde og de kan uansett hente slettede meldinger....

Ts

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sa aldri at vi skulle ha sex. Han vippset meg da uoppfordret mener jeg. Og skal han gå til politiet må han jo innrømme å ha forsøkt å begå lovbrudd. Han sier at siden han har slettet meldingene så kan det se ut som noe annet. Vel, jeg tok skjermbilde og de kan uansett hente slettede meldinger....

Ts

Legg ut skjermbildet her da

Anonymkode: bbfbc...ee4

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herregud, gi nå mannen tilbake pengene! Fyren er en dust, men du trenger ikke å synke ned på hans nivå.

Anonymkode: 77abd...df5

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde det vært sant, så ville du ikke spøket om det, da ville du vært redd for sikkerhet. Hadde jeg vært så dum å vippset en dame på den måten, så hadde jeg nok vært dum nok til å tatt skikkelig hevn også 

Anonymkode: 0c89e...701

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Høres ikke ut som en mann jeg ville ha skyldt penger. 

Anonymkode: 11760...686

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts

Hør her: du gjør noe ulovlig hvis du ikke returnerer pengene.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Hør her: du gjør noe ulovlig hvis du ikke returnerer pengene.

Han gjør noe ulovlig siden det ikke er lov å kjøpe sex i Norge. Hun har selvagt ikke sagt at hun selger sex så egentlig har han bare vippset ei dame for å vise at han har penger? Veldig merkelig oppførsel….

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Han ga deg penger for sex. Han fikk ikke sex, da skal ikke du ha penger.

Du har stjålet fra han.

Anonymkode: 7bc6e...104

Det er ikke lov å kjøpe sex

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hehe, hadde dette vært sant hadde det vært mye å ta tak i.

Anonymkode: 1e41d...21d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vipps dem tilbake, er ille om han bestemmer seg for å oppsøke deg enten hjemme eller et sted der du senker garden din.. Han kan bestemme seg for å voldta deg, banke deg, drepe deg.. er man psyko nok til å vippse noen 50 000 så er han psyko nok til å skade deg på ordentlig..

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så han har vipset deg 5000kr hver dag over ti dager? Det går nemlig ikke an å vipse en person mer enn fem tusen i døgnet…

Anonymkode: 9a198...947

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...