AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Trenger å høre at andre også har hatt noen skikkelige flauser og at det romantiske forholdet har overlevd det 😅 Anonymkode: d1021...319 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Trenger å høre at andre også har hatt noen skikkelige flauser og at det romantiske forholdet har overlevd det 😅 Anonymkode: d1021...319 Bæsjet på meg to ganger under sex. En gang under hard fingring og en gang mens jeg satt på topp. Heldigvis er han veldig jordnær og vet at slikt kan skje når ting går veldig hardt for seg over veldig land tid. Jeg er fremdeles veldig flau! Anonymkode: 9e68b...d87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Ingenting. Og han har sett alt. Inkludert bært meg til dusjen, og vasket soverom, seng og alt, under en skikkelig runde med Noro-virus. Anonymkode: ed358...855 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Dagen etter vi flytta sammen i min ettroms leilighet fikk jeg omgangssyke. Sånn skikkelig. Det kom i alle retninger. Vi er sammen ennå, 25 år etterpå. Der og da var jeg for syk til å bry meg. Men etterpå var det ille. Han måtte tørke både 🤮og 💩 Anonymkode: b3d6e...1ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Nei det tenker jeg ikke over. To keisersnitt og meget dårlig så har han sett og hørt alt. Anonymkode: 19abb...ebc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Husker det lakk melk fra puppen min en av de første gangene vi hadde sex. Var et år eller to siden jeg hadde sluttet med amming, så aner virkelig ikke hva som skjedde. Heldigvis er han moden og reflektert, og har barn selv, så han syntes ikke det var ekkelt. Anonymkode: a0c4a...8e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Å bli tørr og sår i underlivet pga overgangsalder, selv om det er naturlig. Anonymkode: bbbaa...df0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Å bli tørr og sår i underlivet pga overgangsalder, selv om det er naturlig. Anonymkode: bbbaa...df0 Er det flaut?? Det er jo helt vanlig og helt normalt. Anonymkode: 466b1...214 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå