Gå til innhold

Er du fornøyd med sexlivet ditt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Og i så tilfelle hva gjør deg fornøyd eller misfornøyd? 

Er det noe spesielt du savner eller kunne ønsket var anderledes eller mer av? 

Anonymkode: 829c6...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, foreløpig så savner jeg en fast partner jeg elsker og som jeg kan krydre og videreutvikle sexlivet mitt med. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kort og greit NEI 😞 Alt for sjelden. Jeg ser bare ryggen på henne etter vi har lagt oss. Vi er sammen stort sett 24/7 så det er ingen sjans for at hun er utro mot meg.

Anonymkode: dc5e7...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, all den tid jeg er singel og slipper mas om sex. Nyter å slippe det styret der.

Anonymkode: 541aa...ae2

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, men jeg er gravid i siste trimester og smertene i bekkenet, lite søvn, hodepine og litt diverse andre plager har drept sexlysten min. Mannen klager ikke, det er forhåpentligvis forbigående. 

Anonymkode: c3f7e...0f2

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Veldig fornøyd!

Etter 20 år sammen er det like vidunderlig fortsatt 🥰

Vi er veldig glad i hverandre, så da blir det bra🥰

Anonymkode: a88e3...6e5

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg og samboer har veldig bra sexliv, sex kanskje 3-4 ganger i uka. Men jeg synes det kan bli litt rutinepreget. Har forsøkt å spice ting litt opp for variasjon. Føler kanskje litt på det at det hadde vært spennende å ha sex med noen andre, men utroskap er selvfølgelig uaktuelt. Jeg har fortsatt en veldig fin kropp som jeg har tatt godt vare på, føler at dette er de siste årene den er fin og jeg er seksuelt attraktiv for de fleste menn…ja det hadde rett og slett vært spennende å ha sex med en annen mann…

Anonymkode: 97751...b36

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, singel på det xte året. Ingen pikk på x år, ingen mas. Bare fryd og gammen 😄

Anonymkode: 6ce79...dbf

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mer og mer missfornøyd egentlig. Hun er mer opptatt av å få enn å gi, det gjelder forsåvidt all kos og intimitet. Merker jeg snart ikke gidder mer

Anonymkode: 52349...702

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei! Har sex med mannen kanskje 1 gang i året, sist gikk det to år mellom. Vet ikke hvor lenge det går til neste gang. Har ingen lyst på han.     Men jeg er kåt 24/7 for tiden, drømmer om å ha sex med en bestemt kar. Er så sinnsykt kåt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av med. Jeg lengter etter å kjenne en fremmed manns pikk inni meg.

Anonymkode: 8846e...182

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei! Har sex med mannen kanskje 1 gang i året, sist gikk det to år mellom. Vet ikke hvor lenge det går til neste gang. Har ingen lyst på han.     Men jeg er kåt 24/7 for tiden, drømmer om å ha sex med en bestemt kar. Er så sinnsykt kåt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av med. Jeg lengter etter å kjenne en fremmed manns pikk inni meg.

Så gjør han en tjeneste og la han finne noen som ønsker han

Anonymkode: 52349...702

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hmm...høres litt slitsomt ut. På tide med en endring da, og gjøre noe med det? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har passert 40 og den største irritasjonen er at man begynner å bli for gammel til å ha sex med seksuelt attraktive damer. Det blir vanskeligere og vanskeligere, og gjør livet litt mindre morro. 

Anonymkode: 98782...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Både ja og nei. Vi har sex cirka hver andre mnd så er ofte litt "fremmed" for hverandre hver gang vi har sex. Men samtidig er begge helt utslitt av 2 små unger så når alt kommer til alt så har vi jo ikke overskudd til å ha mer sex

Anonymkode: 537c5...455

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

nope

er vel ingenting ved det som gjør meg fornøyd. "Tvungen" sølibat her. Vurderer å spør partner om å ha en på si når barna blir eldre. men tror ikke det kommer til å bli godt tatt imot.

Anonymkode: be254...bcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd. Vi er begge typen som tenner på å gi, så vi har et gjensidig raust sexliv. Jeg har også mann som alltid har forstått at lyst er noe som må vedlikeholdes ved gode opplevelser og pirres frem, ikke trues/mases/presses frem, og han respekterer alltid nei når jeg ikke har lyst og grenser jeg har satt, så ingenting har slått ihel at sex er til glede og nytelse, og kun det. Det er også mye flørt og kos i vårt forhold som bygger oppunder lyst.

Det seksuelle er det som har vært enklest å holde godt gjennom vårt samliv. To som ønsker hverandre nytelse, to som har full respekt for hverandre, så man kan ha 100% seksuell tillit, og to som begge har naturlig god forståelse for hva som bygger opp og  hva som river ned en seksuell relasjon, det er en suksessoppskrift. Det har ikke engang vært vanskelig å opprettholde sexliv som aktivt og godt. Vi er mer enig angående hva som skal til for å ivareta hverandre og felles sexliv enn vi er enige om det meste annet. 😅

Endret av Trolltunge
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Trolltunge skrev (21 minutter siden):

Veldig fornøyd. Vi er begge typen som tenner på å gi, så vi har et gjensidig raust sexliv. Jeg har også mann som alltid har forstått at lyst er noe som må vedlikeholdes ved gode opplevelser og pirres frem, ikke trues/mases/presses frem, og han respekterer alltid nei når jeg ikke har lyst og grenser jeg har satt, så ingenting har slått ihel at sex er til glede og nytelse, og kun det. Det er også mye flørt og kos i vårt forhold som bygger oppunder lyst.

Det seksuelle er det som har vært enklest å holde godt gjennom vårt samliv. To som ønsker hverandre nytelse, to som har full respekt for hverandre, så man kan ha 100% seksuell tillit, og to som begge har naturlig god forståelse for hva som bygger opp og  hva som river ned en seksuell relasjon, det er en suksessoppskrift. Det har ikke engang vært vanskelig å opprettholde sexliv som aktivt og godt. Vi er mer enig angående hva som skal til for å ivareta hverandre og felles sexliv enn vi er enige om det meste annet. 😅

Høres hyggelig ut å kunne ha det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Helt ærlig synes jeg dette er det som burde vært normalt og naturlig. Det er jo kun å gjensidig ønske hverandre godt, ha tilstrekkelig respekt for hverandre til å aldri presse eller trå over hverandres grenser og kommunisere bra. Skulle liksom bare mangle i et forhold mellom to som hevder å elske hverandre, men jeg vet jo fra tidligere forhold (og fra hvor mange dette går galt for) at selvfølgelig er dette så absolutt ikke. Det burde vært selvfølgelig! 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Høres ikke bare hyggelig ut, høres deilig ut. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det. Jeg er forvirret. Jeg vet det er opp til meg. Min mann blir med på alt jeg vil. Har bestandig vært fornøyd før. Men no er jeg ikke det lenger. Jeg synes det er kjedelig. Men så vet jeg ikke hva jeg vil heller. 

Anonymkode: eb4a0...1ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...