Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Primula
Skrevet

Nå har jeg irritert meg lenge over at blomster- Finn går videre på "Skal vi danse. " Han kan jo ikke danse i hele tatt!! Det hjelper ikke at noen synes han er morsom og en fargeklatt, jeg synes han bør ut nå. Jeg har ikke stemt før, så kan vel egentlig ikke klage.. Men ikveld skal jeg stemme på de tre andre parene og håper dere gjør det samme. :)

Sorry, Finn. Du er flink med blomster og sikkert en morsom kar, men danse kan du ikke og da synes jeg du skal ut av denen serien nå.

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Alle vet at jeg er veldig enig. Skal stemme på de andre i dag jeg, for å veie opp litt. Ihvertfall på Terje og Cecilie og Katrine og Bjørn.

Skrevet

jeg skal stemme på terje og cecilie jeg da i dag,,

synest terje har hatt en fantastisk framgang,,

til og med rompa står ut som en danser når han danser :ler:

vurdere å stemme på de to andre parene også bare for å gjøre min plikt for å få finn ut,,

nå må det være nok fokusering på fargeklatten,,nå må man fokusere på dansingen :klappe:

Skrevet

Jeg er helt enig! Terje har jo blitt en utrolig flink danser! La oss få bort blomster-Finn fra dansens verden. Han er veldig flink med blomster og det bør han holde seg til!

Gjest Gjest_Hanne S_*
Skrevet

Var godt at han røyk i dag! Håper på Tom Arild/Guri og Bjørn/Katrine i finalen! Og... Tom Arild og Guri som vinnere til slutt! Weeeeeeeee

:klappe:

Gjest Gjest
Skrevet
Var godt at han røyk i dag! Håper på Tom Arild/Guri og Bjørn/Katrine i finalen! Og... Tom Arild og Guri som vinnere til slutt! Weeeeeeeee

:klappe:

Håper på Katrine/Bjørn og Terje/Cecilie i finalen jeg.

Guri har jo danset masse fra før, og med det i bakhodet er det Katrine og Terje som har lært mest og gjort mest framgang. Ergo synes jeg de fortjener seieren.

Gjest Gjest_Hanne S_*
Skrevet

Guri's tidligere dansing er svært opskrytt. Jeg har sett henne danse for noen år siden, og det så ikke ut. Helt jævlig for å si det sånn. Så det er litt synd at alle fokuserer på bakgrunnen hennes. Det er villedende :tristbla:

Skrevet

Heia Katrine og Bjørn! Eg har bare sett de tre siste gangene, synd for detter er jo kjempeunderholdning! Håper på Katrine og Terje m partnere i finalen. Det er noe m Guri eg aldri helt har likt....

Gjest Gjest
Skrevet
Heia Katrine og Bjørn! Eg har bare sett de tre siste gangene, synd for detter er jo kjempeunderholdning! Håper på Katrine og Terje m partnere i finalen. Det er noe m Guri eg aldri helt har likt....

Og jeg har aldri likt Katrine...

Håper Guri og Tom Arild vinner.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg er mektig imponert over Katrine!! Håper hun vinner :)

Skrevet
Jeg er mektig imponert over Katrine!! Håper hun vinner :)

ENIG!!

Skrevet

Endelig kom Finn seg ut. Håpe også at Kathrine vinner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...