AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Min svigerfar døde brått og uventet 4 juledag, hele familien og venner er sjokkert og i dyp sorg. Min svigerinne sitter med mye anger og klarer ikke sove om natta pga hun kverner og Min mann gråter til tider. Svigerfar døde knappe 45 minutter etter å fått kreftdiagnosen på sykehuset, dette var like stort sjokk på svigerfar som oss andre og han sovnet inn like etterpå. Det jeg lurer på er om jeg skal lage en sørgepute utav en av hans gamle hverdagskjorter og gi til svigerinne og hennes mann og 4 sønner, lurer også på å eller/attpåtil sy noen juletrepynt hjerter utav skjortestoffet med navnet hans og dato slik at de kan henge på juletreet slik at han på en måte kan bli med i jula (i spirit og tanker) han var meget godt likt og veldig nær i familien. Er dette helt korka?? Min mann er meget skeptisk, men han er også blottet for endel sentimentalitet og symbolikk.. så er litt rådvill her, har ikke lyst til å bruke mye tid og krefter på noe jeg håper de setter pris på, men blir heller ledd av og få alt i retur.. Anonymkode: f0b4e...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Ja, det er skikkelig creepy! 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #3 Del Skrevet 5 timer siden Sørgepute?Har aldri hørt om det,men tror ikke jeg ville gjort det. Anonymkode: 9a157...6d5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #4 Del Skrevet 5 timer siden Tanken er fin, men tror jeg hadde styrt unna.. Anonymkode: 47518...299 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #5 Del Skrevet 5 timer siden Det er for spesielt interesserte🙈 Anonymkode: 64ba2...923 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Høres veldig spesielt ut. Ikke gjør det! Anonymkode: 99917...de5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinkee Skrevet 5 timer siden #7 Del Skrevet 5 timer siden Glem sørgepute. Men får du til noen fine hjerter, som passer i størrelse og farge til juletrepynt, så ok 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberry88 Skrevet 5 timer siden #8 Del Skrevet 5 timer siden Personlig hadde jeg likt en slik gave ❤️. Kondolerer til deg og dine med tapet av svigerfar 💔❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #9 Del Skrevet 5 timer siden Det tror jeg jeg ville ha droppet med mindre mottaker spesifikt har sagt de ønsker seg det. Anonymkode: 8bca2...05e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #10 Del Skrevet 5 timer siden Hvis de ikke har ytret ett ønske om det selv, så lar du vær. Anonymkode: 58e88...84c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #11 Del Skrevet 5 timer siden Har en venninne som mistet sin mann for noen år siden. Hun fikk laget et lappeteppe av skjortene hans (quilter) sammen med jentene sine, det var helt nydelig. Anonymkode: 4834b...c7b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #12 Del Skrevet 5 timer siden Å lage noe hjerte pynt eller lignende av noen skjorter hadde vært fint ja. Jeg hadde likt å få det selv. men hadde gitt det til neste jul, ikke nå Anonymkode: 6d97c...eff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #13 Del Skrevet 5 timer siden Det er... rart. Julepynten kan være ok. Anonymkode: a8a29...fe5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Sørgepute? 😳😵💫 Nei… bare NEI Anonymkode: 3ae7a...a18 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Nei nei og nei Anonymkode: 2b669...4df 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Nei, til både pute og julepynt. Det er bare creepy, og virker som noe du gjør for din egen del og ikke for deres. Hadde jeg fått dette mens jeg var i dyp sorg vet jeg ikke helt hvordan jeg hadde reagert, men det ville i alle fall ikke vært en positiv reaksjon. Anonymkode: 27dcf...a09 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden for meg ville det vært litt creepy, men jeg tror helt sikkert det finnes folk som ville satt pris på det også. Her tenker jeg at du enten må kjenne dem såpass godt at du bare vet de vil sette pris på det, eller spørre rett ut om det er noe de er interessert i. (Eller bare la være). Uansett så synes jeg det er positivt at du bryr deg om andre og ønsker å gjøre noe fint for dem, for (nesten) alt er bedre enn å bare trekke seg unna. Anonymkode: fc7c3...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden Ei venninne av meg fikk et teppe laget av ulike klær etter kjæresten hennes som døde brått. Det ble kjempefint, og hun ble veldig glad for det. Anonymkode: 02f95...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ei venninne av meg fikk et teppe laget av ulike klær etter kjæresten hennes som døde brått. Det ble kjempefint, og hun ble veldig glad for det. Anonymkode: 02f95...69c Skal sies at min venninne er veldig spirituell og liker sånne ting da. Så du bør se an mottaker. Anonymkode: 02f95...69c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden Om de har tenkt å kaste alle skjortene hans så be om å få de og lag noe, men vent en god stund før du gir det, sånn neste jul. Anonymkode: 3ad68...ec6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå