AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Hvordan få til dette? Er helt obesessed i denne mannen. Han gjør hjernen min helt fucka. Vil han skal elske meg og ha bare meg. Anonymkode: d0621...57b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #2 Del Skrevet 5 timer siden Hvorfor er du så lite glad i deg selv? Anonymkode: c9b11...093 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Fickboy’er blir også forelska innimellom. Men du kan ikke styre når det skjer. Anonymkode: 97e1f...c1a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Er en del narsissister blant disse - hvis det er typ kald - varm atferd, får deg sjalu, fucker med hodet ditt, så er det veldig skadelig og du kan få et slags hekt. Det er litt farlig for du kan få ødelagt selvbildet ditt. Styr unna. Anonymkode: aacbe...202 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Du må i hvert fall ikke løpe etter ham. Ta et skritt tilbake. Fokuser på deg selv, gjør noe interessant, VÆR interessant. Han må komme til deg. Anonymkode: 11e12...15f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Om han gjør hjernen din helt fucka er det kanskje ikke noen du vil ha.... Anonymkode: 98cd6...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Jeg klarte det! Var i grunn bare meg selv. Jeg forstår attraksjonen, belive me. Men, ønsker du virkelig ett forhold med en som du aldri klarer å stole på, en som ikke gir deg den omsorgen og tryggheten du trenger? Vet ikke med deg, men jeg er hvertfall ikke bygget for å bli oversett hver dag og aldri få noe ros eller tilbakemelding på at man blir satt pris på. Aldri igjen. Jeg fikk dessverre barn med denne mannen. Han fungerer bra og er en oppegående person. Men han er for egoistisk. Anonymkode: c3a6c...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden Ved å ikke ville ha ham som kjæreste? Var det som fungerte for meg. 😅 Var ikke noe spill da, og tror ikke man kan ville i kjærlighet på å spille spill (gjennomskues!), og han fikk meg jo på limpinnen til slutt. Nå er han en ordinær ektemann og far, og har vært det i 20 år. Som noen tidligere skrev blir også fuckboys forelsket, men om du finner fasiten på å få noen til å bli forelsket i deg blir du rik. Slikt lar seg ikke styre. Anonymkode: 83cfa...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå