tuji Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 Da jeg var liten hadde vi plastbrett med hull i, som vi stakk "spiker" av forskjellige farger i for å lage bilder. Da vi var på besøk hos foreldrene mine i helgen fikk vesla helt dilla. Men hvor finner jeg sånne? Har funnet ut at Hama produserer dem, og at de heter Maxi stick. Nettsiden til Hama Har noen sett noe slikt i en butikk?
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #2 Skrevet 5. mars 2006 Kan du ikke sende dem en mail og spørre etter forhandlere i Norge evt. nettbutikk?
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Disse har de vel i stort sett alle leketøysbutikker, kanskje ikke akkurat samme merke, men samme "spikerene" og platene.
tuji Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #4 Skrevet 5. mars 2006 Nei, ikke her jeg bor i hvert fall! Der sier de at dette er helt umoderne. Vet du om en konkret butikk hvor jeg finner det?
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #5 Skrevet 5. mars 2006 Tror det var på Wedins i Drammen jeg kjøpte til niesen min.
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 På denne internett siden kan du klikke deg inn på de norske forhandlerene. Der står både epost og telefon. Det er listet tre norske forhandlere; på Sem, i Drammen og i Bergen. Det er ikke lov å legge ut nr og mailadresse i forumet, men du kan selv gå inn og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå