Gå til innhold

Kampen ble avlyst fordi jeg ikke kom

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ting som ikke har skjedd,

Anonymkode: deb79...f83

I Utopia.

Anonymkode: de89d...f59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg skjønner jo at jeg burde kommet selvsagt, men hadde ikke trodd det skulle få sånne konsekvenser! 

ts. 

Anonymkode: 5d7c6...7ca

Utrolig dårlig å trekke seg bare fordi du skulle gå på ski. Ego! Håper de ikke stoler på deg igjen

Anonymkode: 08b73...3bb

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Regner med at det var en far eller mor til noen andre på laget,som var med på kampen, som kunne ha steppet inn?  

Anonymkode: 310f5...16d

Hvorfor det, jeg lærte meg aldri sekretariatet, klokka og live mm kunne jeg ikke tatt på direkten uten opplæring. 

Anonymkode: 877bd...4c6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er ikke det merkelig at de kan stille seg i en sånn situasjon at hvis noen ikke kan, så må kampen avlyses? 

Så utrolig dårlig gjort av "dem" å sette deg i en slik pinlig situasjon, lissom!! (bør leses med kraftig ironi...)

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Skjønner ikke at folk orker sånt dritt. 
Å få livet styrt av slikt tull, det viktigste er å kunne bruke helgene på å komme seg ut i fint vær,nyte naturen, mosjonere, og være med familien. 

Anonymkode: 5ad8f...f14

Noen av oss har barn som driver med aktiviteter, skjønner du. Da er slike ting en nødvendighet å stille opp på. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I Utopia.

Jeg har vært både trener og lagleder og har måttet utsette kamp i en time til noen kom og kunne ta sekretariat/live. Noen ganger er hallen full av arrangement etter og de som skal ta over kommer ikke og tar over.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Går det virkelig an å være så blåst som TS?

Anonymkode: b0a10...34c

Ja de samler seg på kg.

Stiller ikke på dugnad og lukker øyene for dårlige forhold. 

Anonymkode: 59bc8...42a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg skjønner jo at jeg burde kommet selvsagt, men hadde ikke trodd det skulle få sånne konsekvenser! 

ts. 

Hadde du en fin skitur? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Buxus skrev (3 minutter siden):

Noen av oss har barn som driver med aktiviteter, skjønner du. Da er slike ting en nødvendighet å stille opp på. 

Jeg har også barn, og de har også aktiviteter. Men vi har konsekvent valgt bort aktiviteter som krever masse foreldre deltakelse når vi vet at vi ikke ønsker det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har også barn, og de har også aktiviteter. Men vi har konsekvent valgt bort aktiviteter som krever masse foreldre deltakelse når vi vet at vi ikke ønsker det.

Javel, men dette handler ikke om hva du har valgt. Lag din egen tråd

Anonymkode: 08b73...3bb

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Vaffelhunden skrev (12 minutter siden):

Nei, fotball er bedre. Der trenger man ikke sekretæriat.

Trenger kampvert og har tatt på meg vesten et stort antall ganger ganger eller tatt ekstra kioskvakter for at foreldre har gitt faen. Ofte har dommere ikke kommet og trenerne har måttet dømme, men har kun måttet avlyse på plass på grunn av vær (regn)

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Good for you! Men noen av oss har sånne barn som faktisk ønsker å spille fotball, håndball eller i korps, så dermed må man stille opp da, vet du. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Høres lurt ut for deg ! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har også hatt barn. Dem fikk være med på de aktivitetene dem ønsket, og jeg hjalp til der det var ønsket. Hørte stadig om foreldre som bla nektet sine barn å spille i korps.

Det er fortsatt slik, foreldre som ikke vil ha korpsbarn. Mulig det er derfor vi ikke har et eget skolekorps til å spille 17. mai.

Anonymkode: f3223...eda

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Buxus skrev (10 minutter siden):

Det er fortsatt legitimt å lure på hvorfor man gidder.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har vært både trener og lagleder og har måttet utsette kamp i en time til noen kom og kunne ta sekretariat/live. Noen ganger er hallen full av arrangement etter og de som skal ta over kommer ikke og tar over.

Ja, det er jo det jeg sier. Ting som ikke har skjedd...i Utopia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Trolle innlegg. Med mindre du liksom instruerte datteren til å lyve og ikke svarer på telefon 

Anonymkode: 10d35...096

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kipt for barna deres da. Må kun velge aktiviteter som ikkje krever masse foreldredeltakelse. Har hatt barn som drev med alpint. Kjempekjekt å reise på samlinger og renn med de over flere år.

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Regner med at det var en far eller mor til noen andre på laget,som var med på kampen, som kunne ha steppet inn?  

Anonymkode: 310f5...16d

Nei, det var jo fint vær 🤗 

Anonymkode: 5411e...aa2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det er jo det jeg sier. Ting som ikke har skjedd...i Utopia.

Men det gikk an å utsette kampene fordi det gikk an å forskyve ting, noen ganger går ikke det. Siste eller eneste kamp så går det ikke eller at kampene etter spilles av så unge at det ikke trengs ordentlig sekretariat. Ikke utopi.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...