Gå til innhold

Den store barnevogntråden 2025

Christina82

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan er Bugaboo Fox på vinteren? Går det an å bytte hjul på den evt? Jeg bor sentramt i Oslo

Anonymkode: 8e7b2...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Bruker sportsdelen og har oppi vinterpose og ull. Når det regner, blir det jo helt håpløst. Regntrekket er ikke stort nok, og trer jeg det på ser ikke barnet noe som

helst av hva som skjer utenfor og jeg kan ikke se barnet inni der. Det rekker ikke over hele posen heller. 

hvordan Er det meningen å gjøre dette? Kan dere forklare hvordan dere gjør det, eventuelt vise bilder? 

frustrerende. Gjelder buggaboo Fox 3. 

Anonymkode: 50713...f5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Regntrekket som hører med er komplett ubrukelig med vinterpose inni. Er ikke laget for å ha så mye greier inni. Gjør deg selv en tjeneste å kjøp deg et tinkafu regntrekk istedenfor. 

Anonymkode: fefce...6cd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regntrekket er håpløst. Kjøp et fra Tinkafu, de er nydelige (og får magiske sommerfugler når de blir våte) og vel verdt hver eneste krone 😄

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Så snille dere er som svarer! Er det et sånt ett? Og det passer til Fox 3? https://tinkafu.no/produkt/regntrekk-med-skjerm/?srsltid=AfmBOoqN9Z-aCs0EaatkQvH1T0sSvdJwQZrdbK-Y2NEbIm5mrzVzkfG0

Anonymkode: 50713...f5c

https://tinkafu.no/produkt/regntrekk-med-skjerm-magic/
Dette er varianten med sommerfugler, ellers er de like 

Anonymkode: 368c5...fca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja er det innafor å kjøpe brukt?

Anonymkode: 51f63...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor skulle ikke det være lnnafor? 

Anonymkode: eb264...606

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig kan man kjøpe brukt. Akkurat som man kan kjøpe brukt bil og brukt hus

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Absolutt. Det finnes veldig mange pent brukte vogner der ute.

Anonymkode: ea856...5f2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Brukt er helt topp. 
Begge mine har hatt brukt vogn- tok godt vare på de og solgt videre til nesten samme pris. Gunstig både for økonomien og miljøet

Anonymkode: 6d476...556

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå er jeg første gangs hysterisk, og da jeg tenkte på det samme så var jeg redd for at den vogna sto ute i barnehage og f.ex. fått mugg eller sopp i kalesje, som ungen min ville pustet inn så gikk for ny. Nå som jeg har vært mamma ett års tid, tenker jeg at det hadde vært mulig å se på vogna om den er i god stand og har jordslag på eller ikke.. skal muligens kjøpe en ny vogn snart og vurderer sterkt brukt. Hadde nok kjøpt denne jrg har nå også brukt, da den viste seg å ikke passe oss som jeg trodde, og om jeg selger den, mister jeg fort 4-5 tusen. 

Anonymkode: 23826...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kjøpte brukt vogn på Finn, en vogn som inkl. ekstrautstyret hadde kostet meg 13-14 tusen ny. Fikk den for 3000kr, og den var omtrent ubrukt. Ikke et merke på den noe sted, hverken bag- eller sportsdel :) veldig fornøyd! Tenker det er absolutt innafor å kjøpe brukt, det meste kan jo vaskes. 

Anonymkode: 21981...049

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du tenker å få flere enn to barn ville jeg kjøpt ny, det kommer til å bli såpass mye slitasje på vognen at du sannsynligvis blir nødt til å erstatte en brukt vogn 😜 jeg vet mange kjøper brukte vogner for å ha som sovevogn i barnehagen og det høres jo greit ut... 

Anonymkode: 6a50c...312

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvis du tenker å få flere enn to barn ville jeg kjøpt ny, det kommer til å bli såpass mye slitasje på vognen at du sannsynligvis blir nødt til å erstatte en brukt vogn 😜 jeg vet mange kjøper brukte vogner for å ha som sovevogn i barnehagen og det høres jo greit ut... 

Anonymkode: 6a50c...312

Det kommer jo helt an på hvordan ungen er det... Jeg kjøpte en brukt vogn som fremstod som ny - ikke særlig brukt i det hele tatt. Og etter ett barn hos meg fremstår den fortsatt som ny 😅 Vi får se nå når nr. 2 kommer, men fikk ikke brukt vogna nevneverdig med nummer én (han hatet den), så fortsetter jeg å få sånne unger kan jeg nok ha samme vogna til ti barn hvis nødvendig 🤣 Er veldig glad jeg ikke brukte 10-15 tusen på en vogn når det ble som det ble. Det hadde vært kjedelige penger :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Brukt vogn er helt supert tenker jeg! Godt for lommeboka og miljøet. Er utrolig glad jeg ikke kjøpte splitter ny vogn, for jeg er dårlig å sette meg inn i ting jeg ikke har erfaring med. Bagdel, sportsdel, hjulstørrelse, ditten og datten sa meg ingenting før jeg fikk barn. Har nok med at jeg er mer «learning by doing» typen. Fikk smertelig erfare at vogna vi kjøpte ikke fikk plass i min bil, og måtte derfor kjøpe en til vogn (brukt da også). Dermed fikk jeg prøvd to veldig ulike vogner og fikk også erfart hva som fungerer på føret i Nord-Norge. 

Anonymkode: 981ec...6e9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kjøpte vogna til førstemann brukt. Den var kjøpt brukt av de jeg kjøpte av. Vi bruker den nå på tredje barnet. Bagdelen ser ubrukt ut enda. Sittedelen er litt falmet i stoffet, og selen er litt slitt. Med normal bruk kan den sikkert holde til 2-4 barn til. 

Anonymkode: 490be...582

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kjøpte vogna til førstemann brukt. Den var kjøpt brukt av de jeg kjøpte av. Vi bruker den nå på tredje barnet. Bagdelen ser ubrukt ut enda. Sittedelen er litt falmet i stoffet, og selen er litt slitt. Med normal bruk kan den sikkert holde til 2-4 barn til. 

Anonymkode: 490be...582

Oi hvilken vogn er det?

Anonymkode: 021df...6bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde brukt vogn når våres var små. Fikk fra søsteren til mannen, så begge ungene hennes hadde og brukt den. Så når yngste brukte vogna var den 6 år gammel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...