AnonymBruker Skrevet 3. mars #41 Del Skrevet 3. mars Hvilken vogn har dere nå, da? Anonymkode: 098b2...6bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortilto96 Skrevet 3. mars #42 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg skjønner ikke problemet? Lang hvor, lang i ryggen? Lang i beina? Hvorfor kan ikke toåring fortsatt sove i vogna, du har jo babyvogna/ligge delen, regner jeg med? Min eldste fortsatt sov noen gagner i vognen 3,5 år gammel, da var han over 100 cm, og vi hadde forskjellige vogner, og jeg skjønner ikke problemet? Kan han ikke bøye beina? 🥹 De sover jo i bakovervendte bilsetter også helt fint og mye eldre enn 4 år gammel, det går fint, de har jo knær? Anonymkode: 8d29e...ecc Hmm godt spørsmål! Ryggen kanskje? Han krasjer i kalesjen når han har på selene (som han må) på alle vognene vi har prøvd 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortilto96 Skrevet 3. mars #43 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mente, "du har IKKE baby vogna lenge". Du har vel sittedel/sportsdel? Anonymkode: 8d29e...ecc Baby ligger i bagdel ja, den er 70 cm, og han har et par knappe cm igjen. Men tror den er av de lengste bagdelen, så spørs om vi ikke må belage oss over på sportsdel tidligere enn ønsket. Problemet kommer når lillebror blir 1.5-2 år og da har vokst ut av alle vogner. Vi vil ha en vogn som både passer til storebror, men også til lillebror når den tid kommer. Mulig det var dårlig formulert av meg😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortilto96 Skrevet 3. mars #44 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvilken vogn har dere nå, da? Anonymkode: 098b2...6bf Vi har/har prøvd disse: Bugaboo donkey 5, emmaljunga Big star supreme(?), tfk søskenvogn, babyjogger city elite og smile 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #45 Del Skrevet 3. mars Passer ikke babyjogger city elite og tfk? De er de lengste jeg vet om i ryggen/under kalesjen. Anonymkode: 82564...a8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mortilto96 Skrevet 3. mars #46 Del Skrevet 3. mars AnonymBruker skrev (1 time siden): Passer ikke babyjogger city elite og tfk? De er de lengste jeg vet om i ryggen/under kalesjen. Anonymkode: 82564...a8e Ikke tfk søskenvogn hvertfall! Skal prøve tfk joggster twist imorgen, håper den er lang nok😅🤞🏼 babyjogger ble for liten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #47 Del Skrevet 3. mars Har du sjekket ut denne? Tror den er den lengste. https://denlillebarnebutikken.no/product/thule-barnevogn-urban-glide-3-black/?gad_source=1&gclid=CjwKCAiAw5W-BhAhEiwApv4goAjJ7oOwVtEERUkHHrmvR75iAGwcP8GyjYUWtaoyNKfnkH0SpJynCxoCZ4MQAvD_BwE Anonymkode: 23d6f...2f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #48 Del Skrevet 3. mars Mortilto96 skrev (3 timer siden): Baby ligger i bagdel ja, den er 70 cm, og han har et par knappe cm igjen. Men tror den er av de lengste bagdelen, så spørs om vi ikke må belage oss over på sportsdel tidligere enn ønsket. Problemet kommer når lillebror blir 1.5-2 år og da har vokst ut av alle vogner. Vi vil ha en vogn som både passer til storebror, men også til lillebror når den tid kommer. Mulig det var dårlig formulert av meg😅 Hva med en sykkelvogn? Siden det ikke er et problem på en stund, da kan du ha begge ungene oppi der, tror det er greit å bruke til babyer også (men sjekk reglene, har aldri brukt det selv). Anonymkode: 6dac1...8ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars #49 Del Skrevet 3. mars Jeg har donkey 5, og jenta på 2 år 4 mnd 94 cm har akkurat bena inne. Bebis på 10 mnd er 79 cm og han mye og gå på. skuffende og dyr vogn som dobbel vogn, men utrolig god og trille. Sportsdelen er merkelig, barnet for jo ikke snudd seg? Må ha rumpa i gropen, så som sovevogn til minstemann kjøper jeg nok samme som storesøster, kinderkraft grande. Bred og lang. Anonymkode: 4ad21...0bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 6. mars #50 Del Skrevet 6. mars Noen som har erfaring med Cybex e-gazelle? Vi flytter en plass med en laaaang oppoverbakke fra byen/barnehagen og hjem så det frister veldig med litt elektrisk støtte. Også har vi allerede en på da litt over halvannet år så det virker kjekt å kunne ha begge i samme vogn Men greit å høre litt erfaringer først da den er dyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #51 Del Skrevet 8. mars Hjelp! Vi venter vårt 2. barn. Har solgt unna alle vogner fra førstemann, så trenger tips. Bor i blokk i storby. 3. etg uten heis og ikke rom for å oppbevare vogna nede. Den må derfor bæres opp alle etg ved hvert bruk. hadde bugaboo fox til første som vi I grunn elska, men hata den på vinterføre. Så den utgår. Må ha ei lita vogn som er lett å bære, men god å trille. Tips? 😊 Anonymkode: 4fa8b...bb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #52 Del Skrevet 10. mars Noen som har erfaring med Baby Jogger City Mini GT 2 Søskenvogn Jeg har behov for en vogn til lite os stor barnehagebarn ettersom vi ikke har bil og barnehagen ligger et stykke unna hvor vi kjører kollektivtransport sentralt. Den bør ha plass til et "stort" barn og et på småbarnsavdeling. Her kan det bli veldig isete om vinteren, så lurer på om denne vognen klarer det? Ellers er den ikke så stor, noe som er bra med tanke på at vi kjører kollektiv. Har ellers tenkt på Thule urban glide 3, men den er større og dyrere. Hjulene ser derimot ut til å takle det meste. Noen med tips eller erfaringer? Anonymkode: 1a6d7...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars #53 Del Skrevet 10. mars AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Noen som har erfaring med Baby Jogger City Mini GT 2 Søskenvogn Jeg har behov for en vogn til lite os stor barnehagebarn ettersom vi ikke har bil og barnehagen ligger et stykke unna hvor vi kjører kollektivtransport sentralt. Den bør ha plass til et "stort" barn og et på småbarnsavdeling. Her kan det bli veldig isete om vinteren, så lurer på om denne vognen klarer det? Ellers er den ikke så stor, noe som er bra med tanke på at vi kjører kollektiv. Har ellers tenkt på Thule urban glide 3, men den er større og dyrere. Hjulene ser derimot ut til å takle det meste. Noen med tips eller erfaringer? Anonymkode: 1a6d7...598 Legger ved link til vognene: https://www.jollyroom.no/barnevogner/soskenvogner/dobbelvogn/baby-jogger-city-mini-gt-2-soskenvogn-jet?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwm7q-BhDRARIsACD6-fXrpeVBKYzfOdxjXi2Lvf4vY_yt2odqSaC6VxgbIJXAxV4ony0EmrYaAuzGEALw_wcB https://denlillebarnebutikken.no/product/thule-soskenvogn-urban-glide-3-dobbel-black/?kk=a4c6293-188b6198e30-237bf&kgclid=Cj0KCQjwm7q-BhDRARIsACD6-fUcXQJ38b5tk7QsuiRR7WrQ-hXegTuCNjejWP815bxKx69QE0ubSMQaAutzEALw_wcB&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_source_platform=KelkooGroup&utm_term=THULE+Thule%2C+Søskenvogn%2C+Urban+Glide+3%2C+ Anonymkode: 1a6d7...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Asemarie Skrevet 12. mars #54 Del Skrevet 12. mars Takk for alle svar til min første post. Endte med å få britax smile 5z i gave fra foreldrene mine. Skjønte at den er litt vinglete, men vi får se på det som ekstra vugging til baby. Spesielt når vi skal gå på grusvei. Lykke til alle andre som er i prosess «hamstre inn til baby». Det er undervurdert hvor mye tid som går til å gjøre research og finne ut av alle de forskjellige tingene en vil ha før baby er i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #55 Del Skrevet 12. mars Asemarie skrev (3 timer siden): Takk for alle svar til min første post. Endte med å få britax smile 5z i gave fra foreldrene mine. Skjønte at den er litt vinglete, men vi får se på det som ekstra vugging til baby. Spesielt når vi skal gå på grusvei. Lykke til alle andre som er i prosess «hamstre inn til baby». Det er undervurdert hvor mye tid som går til å gjøre research og finne ut av alle de forskjellige tingene en vil ha før baby er i hus! Men det er kanskje den vognen med aller best demping da😊 Anonymkode: 1a6d7...598 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. mars #56 Del Skrevet 12. mars Fame skrev (På 6.3.2025 den 11.27): Noen som har erfaring med Cybex e-gazelle? Vi flytter en plass med en laaaang oppoverbakke fra byen/barnehagen og hjem så det frister veldig med litt elektrisk støtte. Også har vi allerede en på da litt over halvannet år så det virker kjekt å kunne ha begge i samme vogn Men greit å høre litt erfaringer først da den er dyr Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #57 Del Skrevet 12. mars Fame skrev (41 minutter siden): Ingen? Den er vel ganske dyr, tipper at ikke så mange har den😅 Anonymkode: 1a6d7...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 12. mars #58 Del Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (5 timer siden): Den er vel ganske dyr, tipper at ikke så mange har den😅 Anonymkode: 1a6d7...598 13000? Mange har jo de Bugaboo greiene til sånn 20? Jaja, får tenke litt på det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars #59 Del Skrevet 12. mars Fame skrev (1 time siden): 13000? Mange har jo de Bugaboo greiene til sånn 20? Jaja, får tenke litt på det jeg Å ja, beklager, da trodde jeg det var en annen, den til 22.000😅 Anonymkode: 1a6d7...598 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars #60 Del Skrevet 15. mars Fame skrev (På 12.3.2025 den 15.26): 13000? Mange har jo de Bugaboo greiene til sånn 20? Jaja, får tenke litt på det jeg Er ikke den gaanske ny da? Sånn fra i høst/i år, først var det e priam også kom e gazelle nå nylig? Har ikke erfaring dessverre med noen cybex, sikler litt på balios s. Btw har noen emmaljunga sento ERGO sittedel, og kan svare hvor mange hakk den har i rygg regulering. Jeg har flat og den har bare 3- ligge, nesten ligge og sitte nesren 90gr. Er det egentlig det mest vanlige?? Anonymkode: cf976...375 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå