Jeghatergulvet67 Skrevet 29. oktober #181 Skrevet 29. oktober 11/10- Til alle vogner og ALT fra CYBEX
kaffilatte Skrevet 10. november #182 Skrevet 10. november Etter mye om og men valgte vi til slutt Cybex Priam. Etter å ha vært på Barnas Hus og fått høre masse salgspitch var jeg egentlig solgt på Bugaboo Fox 5 Renew (den hadde visstnok få reklamasjoner, men vet ikke om det er sant eller om han bare var en god selger). Den virka robust, lett å manuvrere og romslig, men jeg mislikte fasongen på den så sterkt at jeg ikke fikk meg til å “comitte”. Hjalp nok heller ikke at de kun hadde den blasse rødfargede varianten i utstilling. 🙈 Var veldig begeistret for MaxiCosi Fame pga. den lange kalesjen, men det var ikke opplegg til søskenbrett på den pga. formen på stanga, noe som var viktig for oss. Da var det “kafé-til-kafé-vognen” (som selger kalte den) Cybex Priam som stod igjen, pga. kompakt størrelse, utvalg av ekstrautstyr, mulighet for søskenbrett i fremtiden og at vi omtrent kun har asfalt der vi bor + relativt milde vintre. Får se hvordan trillingen går på vestlandsføret her når guttebassen kommer i januar.
AnonymBruker Skrevet 16. november #183 Skrevet 16. november Erfaring med Maxi Cosi Fame? Anonymkode: 08861...662
AnonymBruker Skrevet 18. november #184 Skrevet 18. november Noen som har erfaring med elektrisk vogn? Har tittet på Cybex E-Gazelle, men vet ikke helt hvilke konkurrenter den evt har. E-priam blir for dyr for oss, tror jeg. Anonymkode: 32aa9...7a9
AnonymBruker Skrevet 19. november #185 Skrevet 19. november Noen som vet om vogn med håndbrems? Førstegangs, bor på toppen av bakke så ser for meg at håndbrems vil være lurt å ha? Anbefaler dere som bor på bakketopp å ha elektrisk vogn? Anonymkode: 8f975...f34
anonymLala Skrevet 19. november #186 Skrevet 19. november (endret) Noen tips til vogn med STOR (lang) liggedel? Minien her er bare 2 mnd, men vår Britax Römer på 76 cm er blitt for kort med vinterpose Endret 19. november av anonymLala
AnonymBruker Skrevet 21. november #187 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (På 18.11.2025 den 16.50): Noen som har erfaring med elektrisk vogn? Har tittet på Cybex E-Gazelle, men vet ikke helt hvilke konkurrenter den evt har. E-priam blir for dyr for oss, tror jeg. Anonymkode: 32aa9...7a9 Har e-priam selv. Kjøpte den fordi bestevenninna mi hadde den og den er jo helt gull med alle funksjonene. Kan jo være noen selger den brukt? Anonymkode: 4e5c3...841
AnonymBruker Skrevet 21. november #188 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 13.02): Noen som vet om vogn med håndbrems? Førstegangs, bor på toppen av bakke så ser for meg at håndbrems vil være lurt å ha? Anbefaler dere som bor på bakketopp å ha elektrisk vogn? Anonymkode: 8f975...f34 100% at jeg hadde gått for elektrisk om jeg hadde bodd på bakketopp. Anonymkode: 4e5c3...841
AnonymBruker Skrevet 21. november #189 Skrevet 21. november Dere som har Britax Smile 5z, knirker den? Anonymkode: 8f975...f34
AnonymBruker Skrevet 21. november #190 Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 13.02): Noen som vet om vogn med håndbrems? Førstegangs, bor på toppen av bakke så ser for meg at håndbrems vil være lurt å ha? Anbefaler dere som bor på bakketopp å ha elektrisk vogn? Anonymkode: 8f975...f34 Nei man trenger virkelig ikke elektrisk vogn Anonymkode: 72ee6...0dc
AnonymBruker Skrevet 23. november #191 Skrevet 23. november AnonymBruker skrev (På 21.11.2025 den 14.04): Dere som har Britax Smile 5z, knirker den? Anonymkode: 8f975...f34 Kan knirke litt når det er vått, ellers ikke. Anonymkode: ceb82...21e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:37 #192 Skrevet mandag kl. 14:37 anonymLala skrev (På 19.11.2025 den 18.05): Noen tips til vogn med STOR (lang) liggedel? Minien her er bare 2 mnd, men vår Britax Römer på 76 cm er blitt for kort med vinterpose Jeg er usikker på nøyaktig mål, men kan Emmaljunga sin Sento Max være noe? De har i tillegg en flat versjon av sittedelen, som man kan legge helt helt flat, så mulig du kan bruke den til barnet, selv om hen ikke sitter enda? (110cm på den) Anonymkode: 2c26a...cab
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:39 #193 Skrevet mandag kl. 14:39 AnonymBruker skrev (På 19.11.2025 den 13.02): Noen som vet om vogn med håndbrems? Førstegangs, bor på toppen av bakke så ser for meg at håndbrems vil være lurt å ha? Anbefaler dere som bor på bakketopp å ha elektrisk vogn? Anonymkode: 8f975...f34 Det med elektrisk kommer jo veldig an på hvor godt trent du er og hvor bratt det er? Håndbrems kan være kjekt å ha, men syns selv at stroppe er nok. Jeg har heller ikke behov for motor, selv om det er veldig bratt bakke der vi bor. Men skal sies at jeg er ganske vant med å gå/sykle opp akkurat denne bakken, også med ekstravekt. Anonymkode: 2c26a...cab
anonymLala Skrevet mandag kl. 16:40 #194 Skrevet mandag kl. 16:40 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er usikker på nøyaktig mål, men kan Emmaljunga sin Sento Max være noe? De har i tillegg en flat versjon av sittedelen, som man kan legge helt helt flat, så mulig du kan bruke den til barnet, selv om hen ikke sitter enda? (110cm på den) Anonymkode: 2c26a...cab Liggedelen er dessverre mindre en Britax sin, men vi må nok skaffe oss en vogn med ergonomisk liggedel han kan bruke tidlig , så denne skal jeg notere meg. Takk:) 1
Kiclo Skrevet 4 timer siden #195 Skrevet 4 timer siden Vi har hatt UPPAbaby Vista v2 - og har vært så utrolig fornøyd. Største underdel så kan pakke med deg alt mulig veldig enkelt. Perfekt om du bor i by og trenger å frakte ting, handle etc etc. Har skjønt att folk skriver den ikke er best på grus, men vi har ikke hatt no problem her heller. Altså gått mye på landeveier. Veldig solid vogn, stabil og trygg. Vi har reist med vogna, lett å få av og på buss, enkel å legge sammen, vi har fraktet den av og på bil, vært i alpene og kommet oss frem i snø og alt mulig. den er mye brukt men etter å ha vaska alle delene (som kan tas av og vaskes i maskin) så virker den nesten fin som ny. Vi sparer den til barn to. Verdens beste vogn!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå