AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #161 Del Skrevet 21 timer siden Ja, vi har tilgang til hverandres telefoner, dvs at vi har hverandres koder og sånt. Det er feks mannen som må ordne om det er noe. Men det er ikke slik at noen av oss snoker på den andre sin, det har vi ikke behov for. Vi kan bruke dem litt om en annen egentlig, alt ettersom. Anonymkode: d3e0e...80d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mymlen Skrevet 21 timer siden #162 Del Skrevet 21 timer siden Fri tilgang til alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #163 Del Skrevet 21 timer siden ja, det hadde vi fra tidlig i forholdet. men jeg snoker ikke. har ikke behov for det. Anonymkode: 86bc8...360 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20 timer siden #164 Del Skrevet 20 timer siden Vi har kodene til hverandres telefoner men det er ingenting spennende å lese fra noen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #165 Del Skrevet 20 timer siden AnonymBruker skrev (På 12.1.2025 den 16.48): Har full tillit og har null behov for tilgang til hverandres telefoner. Sammen i 18 år. Anonymkode: a6c1b...30a Men kunne du spurt din partner ut av det blå: »Jeg stoler 100% på deg, men hva svarer du om jeg nå spør deg om å få sjekke telefonen din for meldinger, både sms og SoMe? Den bommerten gjorde nemlig jeg. Jeg vet ikke hvorfor jeg spurte ham. Ville kanskje bare få bekreftet tilliten jeg trodde vi hadde. Så da han da ble skikkelig stresset og sa bastant ‘nei!’ ble liksom all den oppbygde tilliten knust der og da. Nå går jeg rundt og ikke vet om jeg kan stole på ham lengre. Bare pga et enkelt spørsmål. Han har riktignok tilbudt meg mobilen min i ettertid fordi han merket jeg ble rolig og innesluttet etter avisningen. Men da tenker jeg jo bare at han har slettet alle spor. Og blir nesten redd for å finne spor av slettede spor🙈 Anonymkode: 12b9a...a74 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 16 timer siden #166 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men kunne du spurt din partner ut av det blå: »Jeg stoler 100% på deg, men hva svarer du om jeg nå spør deg om å få sjekke telefonen din for meldinger, både sms og SoMe? Den bommerten gjorde nemlig jeg. Jeg vet ikke hvorfor jeg spurte ham. Ville kanskje bare få bekreftet tilliten jeg trodde vi hadde. Så da han da ble skikkelig stresset og sa bastant ‘nei!’ ble liksom all den oppbygde tilliten knust der og da. Nå går jeg rundt og ikke vet om jeg kan stole på ham lengre. Bare pga et enkelt spørsmål. Han har riktignok tilbudt meg mobilen min i ettertid fordi han merket jeg ble rolig og innesluttet etter avisningen. Men da tenker jeg jo bare at han har slettet alle spor. Og blir nesten redd for å finne spor av slettede spor🙈 Anonymkode: 12b9a...a74 Det finnes utrolig mye annet som folk kan ønske å holde privat utover spår på faktisk utroskap. Kanskje har han i perioder vært sløv å betale regninger og hatt flere e-poster med trusler om tvangsindrivelse som han naturlig syns er flaut. Kanskje han har diskutert deres samliv med broren sin, og kanskje han har hatt en fra han side uskyldig men lett å feiltolket kommunikasjon med en kvinnelig kollega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #167 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men kunne du spurt din partner ut av det blå: »Jeg stoler 100% på deg, men hva svarer du om jeg nå spør deg om å få sjekke telefonen din for meldinger, både sms og SoMe? Den bommerten gjorde nemlig jeg. Jeg vet ikke hvorfor jeg spurte ham. Ville kanskje bare få bekreftet tilliten jeg trodde vi hadde. Så da han da ble skikkelig stresset og sa bastant ‘nei!’ ble liksom all den oppbygde tilliten knust der og da. Nå går jeg rundt og ikke vet om jeg kan stole på ham lengre. Bare pga et enkelt spørsmål. Han har riktignok tilbudt meg mobilen min i ettertid fordi han merket jeg ble rolig og innesluttet etter avisningen. Men da tenker jeg jo bare at han har slettet alle spor. Og blir nesten redd for å finne spor av slettede spor🙈 Anonymkode: 12b9a...a74 Vi kan koder og passord til telefon og PC, av praktiske årsaker gjennom et langt ekteskap. Men hadde jeg stilt et slikt spørsmål ville tilliten blitt fullstendig brutt, for da viser jo ene parten at tilliten allerede er borte. Og han ville fått et temmelig krast svar, selv om jeg ikke har noe å skjule. Og ikke minst ville jeg mistet en del respekt. Vår kommunikasjon med andre er privat, og av respekt for dem har jeg selvfølgelig aldri gått inn på SoMe, mail eller meldinger, de gangene jeg av andre grunner bruker hans telefon. Her har du ødelagt mye for deg selv. Anonymkode: 54e98...5db 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #168 Del Skrevet 16 timer siden Har vært sammen i 25 år. Har felles pc og nettbrett (hvorfor i all verden skal vi ha dobbelt opp av det?). Hver vår telefon, men kjenner til hverandres pinkode. Jeg har aldri vært inne på partners telefon, om hen har vært inne på min vet jeg ikke (ikke noe spennende å finne der uansett). Anonymkode: f9273...370 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #169 Del Skrevet 14 timer siden Vi har full tilgang til hverandres mobil og sosiale medier mm. Jeg kan hans koder og han kan mine. Men jeg har aldri brukt feks mobilen for å sjekke ham. Men jeg har noen ganger brukt hans mobil eller hans pc for å få tilgang til internett. Eller for å finne min mobil. Det har han gjort også utenom at jeg aldri har hatt egen pc. Sammen i 25 år. Anonymkode: 3bd1b...6bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå