Uanonym bruker Skrevet 5 timer siden #81 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): I sånne tråder leser jeg stadig om folk som ikke har sin egen telefon tilgjengelig, hva er årsaken? Har inntrykk av at folk flest har telefonen nærmest limt til håndflaten nå om dagen. Anonymkode: bf89e...530 Her er det noen ganger at jeg har telefonen min til lading et annet sted enn jeg sitter og ikke gidder å reise meg opp En annen grunn til å bruke den andres telefon er hvis den andre kjører bil eller er møkkete på fingrene, og ber om at den andre sjekker når man får en sms. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #82 Del Skrevet 5 timer siden Vært sammen i snart 20 år, har ikke passord til noen av hans ting. Har aldri tenkt over at jeg skal ha det heller. Jeg åpner heller ikke posten hans! Anonymkode: 98b85...003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #83 Del Skrevet 5 timer siden Nei og ja. Han har en jobb telefon med kundeinformasjon og annen info som er konfidensielt. Han har kode for å logge på telefonen. Han vet at jeg ikke snoker på private ting der. Det stoler han på. Samtidig så er telefonen hans "åpen". Om jeg må skrive en sms, sjekke noe eller låne den, så får jeg det. Hender feks at jeg må lese en melding for han om han feks kjører bil. Han har full tilgang til min, om han vil. Gjør det aldri. Anonymkode: 4498f...c97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #84 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): I sånne tråder leser jeg stadig om folk som ikke har sin egen telefon tilgjengelig, hva er årsaken? Har inntrykk av at folk flest har telefonen nærmest limt til håndflaten nå om dagen. Anonymkode: bf89e...530 Det har skjedd mange ganger. På rundreise i Asia ble min telefon ødelagt. Da brukte vi bare hans i 1-2 uker. Er i bilen, han har slengt sin i sekken som ligger i bagasjerommet, da bruker han bare min til google med mer, om jeg kjører. I bilen igjen, på vei til hans familie. Tikker inn snap og meldinger. Da låser jeg opp, leser og svarer. På reise. Han har booket leiebil/hotell. Sovner tidlig. Jeg tar hans telefon og sjekker detaljene. Glemt i bilen, drittvær. Da gidder jeg faktisk ikke hente den når jeg uansett skal kjøre på jobb dagen etter. Nære venner og familie har hans nummer, om noe skulle haste. Jeg har bedriftsabonnement, med veldig god dekning og beløpsgrense for roaming i Europa. Så på ferie bruker vi ofte bare min telefon. Han/jeg er på badet/i hagen/på en kort treningstur. Finner ikke egen telefon. Bruker hverandres telefon til å ringe oss selv. Kunne vel fortsatt med 20-30 punkter til her.... Anonymkode: 54e98...5db 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #85 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det har skjedd mange ganger. På rundreise i Asia ble min telefon ødelagt. Da brukte vi bare hans i 1-2 uker. Er i bilen, han har slengt sin i sekken som ligger i bagasjerommet, da bruker han bare min til google med mer, om jeg kjører. I bilen igjen, på vei til hans familie. Tikker inn snap og meldinger. Da låser jeg opp, leser og svarer. På reise. Han har booket leiebil/hotell. Sovner tidlig. Jeg tar hans telefon og sjekker detaljene. Glemt i bilen, drittvær. Da gidder jeg faktisk ikke hente den når jeg uansett skal kjøre på jobb dagen etter. Nære venner og familie har hans nummer, om noe skulle haste. Jeg har bedriftsabonnement, med veldig god dekning og beløpsgrense for roaming i Europa. Så på ferie bruker vi ofte bare min telefon. Han/jeg er på badet/i hagen/på en kort treningstur. Finner ikke egen telefon. Bruker hverandres telefon til å ringe oss selv. Kunne vel fortsatt med 20-30 punkter til her.... Anonymkode: 54e98...5db Må igjen presisere; * snap/meldinger fra de vil skal besøke. For å oppdatere om hvor vi er. Åpner aldri ting som er sendt privat til han. Anonymkode: 54e98...5db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #86 Del Skrevet 4 timer siden Null tilgang til noe. Null tillit! 16 år sammen. Separeres til våren for dette gidder jeg ikke lenger. Anonymkode: 6f8f7...ca3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #87 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Null tilgang til noe. Null tillit! 16 år sammen. Separeres til våren for dette gidder jeg ikke lenger. Anonymkode: 6f8f7...ca3 Separeres ikke fordi du ikke får tilgang til telefonen, håper jeg? Anonymkode: bf89e...530 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #88 Del Skrevet 4 timer siden Nei - og dessuten har jeg på tro og ære lovet banken at jeg ikke skal dele passord med noen. Anonymkode: a7c87...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 4 timer siden #89 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har koden til telefonen hans, men bruker den ikke til noe spesielt. Har vel bare airdroppet noen bilder som jeg kan komme på. Aner ikke passord til pc eller sosiale medier. Han er uansett ikke særlig aktiv der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #90 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, hvorfor skal man det? Anonymkode: 4cbeb...095 Hvorfor skal man ikke det? Fordi dere går lei og skal skjule utroskapen? Anonymkode: 0e304...558 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #91 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): I sånne tråder leser jeg stadig om folk som ikke har sin egen telefon tilgjengelig, hva er årsaken? Har inntrykk av at folk flest har telefonen nærmest limt til håndflaten nå om dagen. Anonymkode: bf89e...530 Årsaken? Barna😂 Jeg blir støtt og stadig avbrutt og jeg legger tlf på de merkeligste steder ila dagen😅 Anonymkode: 86581...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #92 Del Skrevet 2 timer siden Nei, men kunne nok hatt det hvis det var viktig. Har hatt fingeravtrykket hos hverandre tidligere av praktiske hensyn. Men ingen av oss har behov for det akkurat nå. Mannen er uansett ikke på noen sosiale medier, han avskyr det. Jeg er, men lite aktiv. Sammen i 25 år. Anonymkode: 2dbd7...cb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #93 Del Skrevet 2 timer siden 25 år, full tillit! Ikke behov for å sjekke mobil ol. Aldri vært tema. Anonymkode: 2711a...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #94 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået? Anonymkode: bab99...b6b Sammen i 10 år og null behov for å ha tilgang til hverandres mobiler og some. Selv om vi er sammen er vi fortsatt to individer med egne liv. Nå er heller ingen av oss personer som er sjalu av oss (takk gud, det hadde jeg ikke orket) og vi stoler fullt og helt på hverandre. Uten tillit så er det jo ikke noe forhold å ta vare på mener jeg. Anonymkode: d495a...a67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 2 timer siden #95 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 timer siden): Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået? Anonymkode: bab99...b6b Selvfølgelig ikke. Vi hjelper heller ikke hverandre på toalettet. Ennå. Blir vi gamle nok sammen, må vi nok begge gi opp en del autonomi, og gjøre begge deler for hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå