AnonymBruker Skrevet 12. januar #21 Del Skrevet 12. januar Sånn var det hjemme hos oss også. Jeg lærte tidlig at man ikke åpner brevene til andre i familien. Man roter ikke andres ting. Anonymkode: d126c...472 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #22 Del Skrevet 12. januar Har tilgang til hverandres ipader og telefoner fordi vi lenge kun hadde en ipad på deling. Pcene er jobbpcer så de er personlige. Telefoner for det er greit når man kjører bil. Jeg går jo ikke inn på masse apper selv om jeg kan gå inn på ipad/telefon. Anonymkode: 0927e...c9c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #23 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået? Anonymkode: bab99...b6b 1,5 år sammen. Han gir meg fri tilgang til hans mobil. Må man ha hatt på gull og bestemor bryllup eller vært sammen fra steinalderen for og har det?🤔 Anonymkode: 7c0ad...042 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 12. januar #24 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mhm. Og det høres grusomt ut Anonymkode: ffd61...ca0 Ja men så fint at du ikke har fasiten til andres liv da! Vi har det veldig fint! Alle er forskjellige vettu 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #25 Del Skrevet 12. januar Det kunne ikke falle meg inn engang å hverken dele min eller ha tilgang til hans telefon. Ikke andre sensitive ting heller som pinkoder eller lignende. Vi har fremtidsfullmakt og vi har lagra lister med nødvendig informasjon over kontoer og slikt som deles om behovet skulle oppstå der feks en av oss går bort. Vi har vært sammen i over 11 år. Begge har privatliv i boligen også med skap og skuffer den andre ikke går i. Jeg aner ikke om han har noenting der han «skjuler» fra meg, noe privatliv fortjener alle. Anonymkode: 7747b...a0f 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonstop1 Skrevet 12. januar #26 Del Skrevet 12. januar (endret) Nei i utgangspunktet har vi ikke det. Hverandres sosiale medier synes jeg ikke det gir noen som helst mening å følge med på. Interesserer meg ikke om han er på Instagram eller Facebook. Private meldinger uansett hvor de kommer mener jeg selv partner ikke har noe med. Kodene på telefonen har vi oppgitt til hverandre flere ganger da. Hvis jeg kjører bil kan jeg f.eks. be han ta telefonen og sette på høytaler om noen ringer og jeg vet det ikke gjør den som ringer noe å snakke med oss begge. Da må han ha koden for å låse opp. Men vi glemmer disse kodene så fort som vi får dem, så må spørre/gi dem til hverandre hver gang det er relevant. Så så stor interesse har vi for det... Eneste PC jeg har er jobb-pc, og der er taushetsplikten så streng at den koden kan han selvfølgelig ikke få. Synes ikke noe om å skulle overvåke hverandre. Tror ikke ett forhold hvor det er tema ville passet for meg. Vi er individer med behov for privatliv selv om vi er ekstremt nære hverandre (og sånn sett deler det meste uansett. Men det er noe annet å velge å dele, kontra å måtte dele). Har tilbragt 11 år sammen nå. 10 av dem som samboere. Tilliten er høy fra begges side. Han er det mennesket i verden jeg kjenner best og som kjenner meg best. Finnes faktisk ikke redd for å bli sviktet av han, fordi han har bevist gang på gang at han er der for meg når jeg trenger det, og at han deler vanskelige ting når vi trenger å lufte ut som par. Håper og tror jeg greier å gi han den samme tryggheten. Endret 12. januar av Nonstop1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #27 Del Skrevet 12. januar Vi har vært sammen i 14 år, og har ikke tilgang til hverandres telefoner eller sosiale medier. Jeg føler ikke behov for tilgang, og ønsker å ha min telefon og mine private meldinger i fred. Vi er heldigvis enige når det kommer til dette 😊 Anonymkode: a826b...afe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #28 Del Skrevet 12. januar Hun kan gå på telefonen min hvis hun vil. Men jeg setter ikke pris på snoking, da hadde jeg vurdert å endre passord Anonymkode: d3a0a...2c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #29 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Vi kan kode telefon, og passord PC. Bruker det kun ved behov. Typ ringe seg selv om telefonen er borte, surfe om eget batteri er tomt, tar kun med en PC på ferie, og slikt. Og han trenger ofte litt teknisk hjelp. Har aldri klikket meg inn på SoMe, meldinger eller mail. Det vil jo være et enormt tillitsbrudd mot de min mann kommuniserer med. Anonymkode: 54e98...5db Dette er enormt viktig, og noe mange av de sjalu damene på forumet sliter med å forstå. Partneren er én ting, men hvis det er sånn at hvis jeg skriver noe til deg, betyr det at det også er tilgjengelig for mannen din, blir det jo umulig for å meg å kunne betro meg til deg og vite at det blir mellom oss. Anonymkode: ebb27...fcd 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. januar #30 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået? Anonymkode: bab99...b6b Har fri tilgang til hans + bankkonier, Altinn, m m men han har ikke til mitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #31 Del Skrevet 12. januar Har aldri sett på telefonen hans og har ikke noe behov for det heller. Privatliv og tillit er viktig. Anonymkode: 30687...805 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #32 Del Skrevet 12. januar Sammen i 32 år, og nei, vi har ikke tilgang til hverandres konto, mobil, pc eller sosiale media. Har aldri vært diskutert. Han kunne fått tilgang til det meste hos meg, men ikke min messenger. Der skriver jeg så mye rart med venninner og søstrene mine, at han hadde fått bakoversveis 😂 Anonymkode: 6713e...a1f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #33 Del Skrevet 12. januar Absolutt ikke. Ville ikke falle meg inn å gå inn på partners telefon/kontoer uten å bli eksplisitt bedt om det. Hadde aldri vurdert et forhold med noen som tenkte de skulle ha tilgang til mine. Tilliten i forholdet er høy. Anonymkode: 52e0d...2bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 12. januar #34 Del Skrevet 12. januar Vi har ikke tilgang til hverandres passord, PC eller mobiltelefoner, innlogging i bank/helsenorge etc. Det er privat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 12. januar #35 Del Skrevet 12. januar Gift og sammen i 15+ år og fri tilgang til alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #36 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået? Anonymkode: bab99...b6b Vært sammen i 16 år, har tilgang til alt hos hverandre.. Telefoner, felles kontoer, helsenorge… Jeg har egen jobb mobil da.. Han bruker ikke mobil i jobben sin.. Når vi bestmte oss for å få barn sammen, ble det helt naturlig.. Eller vi har ikke brukernavn og passord til kontoene våre på sosiale medier, men de ligger jo på telefonene våre… Finner vi ikke våre egne telefoner akkuratt når vi skal ut av døren på butikken eller andre korte ærender, tar vi hverandres bare… 🤷♀️ Aldri hatt behov for å snoke på hverandres telefoner.. Er ikke så mye spennende som skjer på tlf min, mulig det skjer noe spennende på hans, men har ikke følelsen av det😂 Med det sagt, så tenker jeg at alle har rett til privatliv.. Så synes ikke at full tilgang til hverandres mobiler er synonymt med full tillitt… Er jo meldinger fra andre på telefonene og. Hadde privat mobilen vært jobb mobil og, hadde det vært noe annet.. Anonymkode: 86581...e15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #37 Del Skrevet 12. januar Har alle hverandres passord, men har ingen interesse å sjekke noe som helst. Har full tillit til han (håper han har det til meg også), men absolutt ikke interessert i hva han driver med på facebook feks. Anonymkode: 657cf...c3e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #38 Del Skrevet 12. januar Ser flere skriver at de har tilgang til hverandres Helsenorge. Hva er egentlig poenget med det? Hva skal man eventuelt behøve den tilgangen til? Anonymkode: 435ef...247 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #39 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået? Anonymkode: bab99...b6b Nei, virkelig ikke! Hvorfor skal vi det? Litt privatliv må man da ha i forholdet sitt. Og tillit, ikke minst Anonymkode: 43d30...735 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macaron Skrevet 12. januar #40 Del Skrevet 12. januar Vært sammen i snart 30år. Kan kodene på mobil av praktiske grunner men er ikke inne der og ser utenom helt spesielle grunner. Da har vi avtalt det. Har ingen grunn til å måtte sjekke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå