AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået? Anonymkode: bab99...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Nei, hvorfor skal man det? Anonymkode: 4cbeb...095 27 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delia Peabody Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Nærmer oss 40 år sammen, fri tilgang til telefon, SoMe og Helsenorge 👍🏻 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Har full tillit og har null behov for tilgang til hverandres telefoner. Sammen i 18 år. Anonymkode: a6c1b...30a 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tenker på dere som har vært lenge i parforholdet. Kan dere gå inn på hverandres telefoner? Har dere oversikt over soMe kanaler osv? Hvor åpent er det i forholdet deres? Hvordan er tillitsnivået? Anonymkode: bab99...b6b Nei, vi deler ikke privat info, verken med hverandre eller med barna. Ingen får rote i den andres mobil, epost, lommebok, veske eller pc. Barna får heller ikke bruke farens mobil eller pc, fordi han har en jobb der taushetsplikt er essensielt. Dette handler og om tillit til hverandre og respekt for hverandres grenser. Anonymkode: 88b90...21f 10 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har full tillit og har null behov for tilgang til hverandres telefoner. Sammen i 18 år. Anonymkode: a6c1b...30a Samme. Full tillit, og dermed ingen behov for tilganger. På sosiale medier ligger jo dessuten private samtaler som man ikke har noen rett til å dele videre. Nå blir det også stadig vanligere med tjenestetelefon der man ikke har lov å dele koder eller gi andre tilgang. Selv om jeg mistenker at mange synder stort mot dette. Anonymkode: bf89e...530 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden Har koden til mobilen hans, men har aldri gått inn på den uten at han vet om det. Anonymkode: c5670...ae4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden (endret) Aldri hatt hverken interesse eller behov for tilgang på telefonen hans. Det tror jeg aldri har slått noen av oss Hva mener du med oversikt over some? Vet han er på fb og ig, men hva han gjør innpå der er ikke min sak. Endret 6 timer siden av Anononyma 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden Sammen i 20 år, selvfølgelig ikke tilgang, viktig å respektere hverandres privatliv! Anonymkode: 9071b...eba 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden Min er så transparent at det har jeg ikke behov for. Anonymkode: deb59...433 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Ja her er det fullt og helt åpent hos begge, på alt. Absolutt alt. Men det er så mye tillit at vi aldri sjekker da.. Nå er ikke mannen min på sosiale medier, og generelt ikke med noen som helst andre enn meg og nærmeste familie. Vi er sammen 24/7, så.. Ja, vi er nok godt over snittet åpne med hverandre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden Nei, jeg har koden til mobilen hans og han til min men har aldri sjekket eller hatt noe tilgang utover når det er noe han spesifikt ber meg om å sjekke ut av apper eller noe (jeg er hakket mer teknologisk enn han). Men some apper og slikt, nei selvfølgelig ikke, jeg respekterer han og han meg så slikt tull med overvåking og mistroisk sjekking av hva den andre driver på med på mobilen er bare helt sløkket så det gjør vi ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden Ja, av praktiske grunner kan vi kodene til hverandre. Må jeg google noe fra sofaen og hennes telefon er nærmest, så bare tar jeg den. Har aldri lest meldinger og lignende på hennes telefon. Det interesserer meg ikke. Finnes ikke nyskjerrig. Anonymkode: 28230...2eb 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Perfume skrev (Akkurat nå): Ja her er det fullt og helt åpent hos begge, på alt. Absolutt alt. Men det er så mye tillit at vi aldri sjekker da.. Nå er ikke mannen min på sosiale medier, og generelt ikke med noen som helst andre enn meg og nærmeste familie. Vi er sammen 24/7, så.. Ja, vi er nok godt over snittet åpne med hverandre. Herregud så grusomt Anonymkode: ffd61...ca0 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Vi har aldri sett behovet for det ? Gift i 15 år, ingen utroskap/ dramatikk. Hvorfor skulle jeg hatt hans face book passord eller omvendt? Anonymkode: 0888d...0a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden Vi kan kode telefon, og passord PC. Bruker det kun ved behov. Typ ringe seg selv om telefonen er borte, surfe om eget batteri er tomt, tar kun med en PC på ferie, og slikt. Og han trenger ofte litt teknisk hjelp. Har aldri klikket meg inn på SoMe, meldinger eller mail. Det vil jo være et enormt tillitsbrudd mot de min mann kommuniserer med. Anonymkode: 54e98...5db 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #17 Del Skrevet 6 timer siden Vi har vært gift i 35 år. Vi har full tillit til hverandre. Ingen av oss er sjalu. Men vi har begge rett på privatliv. Vi åpner ikke den andres post. Vi går ikke inn på hverandres mobiler. Vi har ikke passord til hverandres SoMe. Anonymkode: 7b726...699 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 6 timer siden #18 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Herregud så grusomt Anonymkode: ffd61...ca0 Du om det! Grusomt?! Det er livet vårt du snakker om! 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 6 timer siden #19 Del Skrevet 6 timer siden Sammen i 25 år. Vi har noe som kalles privatliv og individuell eksistens. Så nope. Om noen vil være utro økonomisk/seksuelt eller drive med kriminelle greier er det rimelig enkelt å gjøre utenom primærtelefonen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #20 Del Skrevet 6 timer siden Perfume skrev (1 minutt siden): Du om det! Grusomt?! Det er livet vårt du snakker om! Mhm. Og det høres grusomt ut Anonymkode: ffd61...ca0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå