AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Hvor lang tid tar det mellom hver gang dere møtes? Hvor ofte er normalt i starten? Burde man tekstes imellom eller prøve å være litt stille? Usikker på hva jeg skal gjøre. Er lenge siden begge har datet noen. Anonymkode: 5c802...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hvor lang tid tar det mellom hver gang dere møtes? Hvor ofte er normalt i starten? Burde man tekstes imellom eller prøve å være litt stille? Usikker på hva jeg skal gjøre. Er lenge siden begge har datet noen. Anonymkode: 5c802...7ce Finnes ikke noe fasit for det. Hvor ofte har du / dere behov? Jeg tenker at i starten på dating, hvis man er forelsket og lignende, så får man aldri nok av hverandre. Det gjør ialefall ikke jeg hvis jeg er forelsket. Jeg kan nok bli litt intens,men det er fordi at jeg ikke tenker på noe annet enn den personen 24/7. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar Man møtes så ofte man vil og kan. Finnes ingen regler. Lær å tenke for deg selv Anonymkode: 3e649...219 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Man møtes så ofte man vil og kan. Finnes ingen regler. Lær å tenke for deg selv Anonymkode: 3e649...219 Det jeg tenker er om det er for dumt om det går noen uker mellom hver gang, altså 2-3 uker. Anonymkode: 5c802...7ce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det jeg tenker er om det er for dumt om det går noen uker mellom hver gang, altså 2-3 uker. Anonymkode: 5c802...7ce For meg så hadde det ikke fungert med 2-3 uker mellom møtene . Anonymkode: 00a10...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #6 Del Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det jeg tenker er om det er for dumt om det går noen uker mellom hver gang, altså 2-3 uker. Anonymkode: 5c802...7ce Da virker man ikke spesielt interessert. Anonymkode: ef42b...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar #7 Del Skrevet 13. januar Vi hadde daglig kontakt. Møttes så ofte vi kunne(barn involvert fra begge sider). Vi fikk aldri nok av hverandre. Vi var begge klare på at vi ville satse på hverandre og nå er vi på husjakt sammen ♥️ Anonymkode: 77074...9b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå