Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har jobbet en stund i en privat bedrift. Jeg elsker jobben egentlig, men jeg er så sliten av ledelsen. Det er en leder som skal styre alt ink prosjektering og prosjektledelse. Dette pleier aldri og gå bra, og skaper enormt med hodebry og mas. Jeg må også rydde opp etter lederen iblant. Hen er vel det man kaller konfliktsky da alle vanskelige kunder sender hen over til meg.

Mangel på impulskontroll også er en ting. Plutselig kommer det en stor jobb på kvelden dagen før den skal utføres.

Plutselig får hen for seg at han skal detaljstyre også. Da pleier det å gå gæli enn når jeg får holde på helt selv uten forstyrrelser.

I ferier blir jeg også mast på, og jeg føler liksom aldri jeg kan slappe helt av fra jobb. Jeg venter liksom alltid på en telefon eller melding… 

Jeg har prøvd å snakke med hen flere ganger, og det hjelper i ett par dager så tilbake til samme regla. Det er heller ikke bare meg som er sliten av dette. Kunne skrevet mye mer.

Det er ikke bare negativt altså. Han er en fantastisk person privat, og jeg kan alltid snakke med hen om det ene og det andre. 

Jeg lurer litt på å bytte jobb selvom jeg trives veldig godt med noen arbeidsoppgave mine. 
Jeg lurer egentlig litt på hva ville andre gjort?

Det er en offentlig jobb som er lagt ut som jeg syntes så litt spennende ut. Jeg har også flere jobbtilbud fra andre bedrifter som gjør det samme i nærområdet , men føler det er litt råttent gjort å gå til en konkurrent.

Anonymkode: 5aa10...7ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke råttent gjort å gå til en konkurrent.

Anonymkode: 13838...969

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i himmelens navn er det råttent? You do you, du skylder ikke virksomheten noe som helst. 

Anonymkode: 26bdf...82f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...