AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Hvor ofte er normalt å møtes mellom hver dates, og selv om man bor i samme by? Anonymkode: f1bb6...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Og er det best å forveksle teksting isteden for å møtes for ofte? Man må jo bli kjent via begge ting? Anonymkode: f1bb6...e49 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Hva er forskjellen på et møte og en date, og i hva slags relasjon? Anonymkode: 0daf0...882 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva er forskjellen på et møte og en date, og i hva slags relasjon? Anonymkode: 0daf0...882 Hvor ofte mam sees mellom hver gang? Anonymkode: f1bb6...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor ofte mam sees mellom hver gang? Anonymkode: f1bb6...e49 Igjen, hva er forskjellen på møte og date? Anonymkode: 0daf0...882 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Igjen, hva er forskjellen på møte og date? Anonymkode: 0daf0...882 Hvordan skal jeg ellers skrive det? Hvor lang tid får det mellom hver dates? Poenget var at jeg lurte på hvor ofte man møtes mellom hver dates, det er slik vi sier det i min by iallefall 😅 Anonymkode: f1bb6...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvordan skal jeg ellers skrive det? Hvor lang tid får det mellom hver dates? Poenget var at jeg lurte på hvor ofte man møtes mellom hver dates, det er slik vi sier det i min by iallefall 😅 Anonymkode: f1bb6...e49 Har du norsk som morsmål? Anonymkode: 1fa26...eef 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Del Skrevet 6 timer siden Spørr du om hvor lang tid det går fra en date til en annen?? Anonymkode: a626f...b03 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvordan skal jeg ellers skrive det? Hvor lang tid får det mellom hver dates? Poenget var at jeg lurte på hvor ofte man møtes mellom hver dates, det er slik vi sier det i min by iallefall 😅 Anonymkode: f1bb6...e49 Det er ikke noe som heter å møtes mellom dates, med mindre det er random treff på gata typ. Anonymkode: 7dfbf...101 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #10 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Hvordan skal jeg ellers skrive det? Hvor lang tid får det mellom hver dates? Ja helt riktig, hvis du lurer på hvor lang tid det går mellom treff. Anonymkode: 7dfbf...101 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Del Skrevet 6 timer siden Vi hang ikke sammen mellom datene, hvert møte var en date... Hva gjør dere når dere møtes og ikke kaller det en date? Anonymkode: f007b...08e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Har du norsk som morsmål? Anonymkode: 1fa26...eef Nei 😊 Anonymkode: f1bb6...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Spørr du om hvor lang tid det går fra en date til en annen?? Anonymkode: a626f...b03 Ja Anonymkode: f1bb6...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Del Skrevet 6 timer siden Prøver å fjerne denne tråden da 😋 Anonymkode: f1bb6...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Hun luer på når hun skal møtte mannen eller dama hun dater igjen. Hvor ofte møter dere folka dere dater. Anonymkode: 1d9cd...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #16 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun luer på når hun skal møtte mannen eller dama hun dater igjen. Hvor ofte møter dere folka dere dater. Hun har vist fått svar. Anonymkode: 1d9cd...5d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden Forveksle teksting med hva? Anonymkode: cdc3f...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Nei 😊 Anonymkode: f1bb6...e49 Ok. AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan skal jeg ellers skrive det? Hvor lang tid går det mellom hver date? Poenget var at jeg lurte på hvor ofte man møtes mellom hver dates, det er slik vi sier det i min by iallefall 😅 Anonymkode: f1bb6...e49 Uthevet er riktig måte å skrive det på. De andre er feil/forvirrende. Anonymkode: 1fa26...eef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvordan skal jeg ellers skrive det? Hvor lang tid får det mellom hver dates? Poenget var at jeg lurte på hvor ofte man møtes mellom hver dates, det er slik vi sier det i min by iallefall 😅 Anonymkode: f1bb6...e49 Å møte noen man utforsker muligheten for forhold med = date. Man kan gå på date i marka i joggis eller på restaurant med pent antrekk. Anonymkode: 0daf0...882 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #20 Del Skrevet 3 timer siden Hvor ofte man møtes kommer ofte an på anledning, kjemi, gjensidighet i kontakt o.l. Dette er individuelt fra menneske til menneske, og par til par i forhold til hvor åpen og kontaktsøkende man er som menneske tenker jeg. Med par her så mener jeg kommunikasjon og samhandling, mellom to mennesker som liker hverandres nærvær og selskap. At man søker hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå