AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Jeg er i en situasjon der jeg lurer på om det vil lønne seg mer å flytte enn fikse eksisterende bolig. Akkurat nå bor jeg i et lite rekkehus. For å kunne fortsette å bo her, må jeg grave vekk terreng og støttemur og lage en parkeringsplass. I tillegg må jeg skifte ut fem vinduer, tre dører, bytte peisovn og ev bygge opp igjen støttemur. Å selge huset og flytte koster nok minst 120.000, i tillegg kommer nok et tap på salg av bolig siden jeg mangler parkering. Anonymkode: 00220...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i en situasjon der jeg lurer på om det vil lønne seg mer å flytte enn fikse eksisterende bolig. Akkurat nå bor jeg i et lite rekkehus. For å kunne fortsette å bo her, må jeg grave vekk terreng og støttemur og lage en parkeringsplass. I tillegg må jeg skifte ut fem vinduer, tre dører, bytte peisovn og ev bygge opp igjen støttemur. Å selge huset og flytte koster nok minst 120.000, i tillegg kommer nok et tap på salg av bolig siden jeg mangler parkering. Anonymkode: 00220...3e9 Et spørsmål du må rette til en megler. Det koster vanligvis ikke noe å få en megler til å vurdere en bolig før mulig salg. Anonymkode: a99b0...65a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar Om det du må bytte uansett blir trukket fra på taksten så har det ikke så mye å si siden du får tilsvarende mindre for boligen. Anonymkode: 0ff82...8ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå