Gå til innhold

Kickstart (16 uker-konseptet), noen som har prøvd?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har meldt meg på og er veldig spent. Noen som har erfaringer? Kickstart.no 

Anonymkode: 0fdfb...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Jeg har meldt meg på og er veldig spent. Noen som har erfaringer? Kickstart.no 

Anonymkode: 0fdfb...23b

Jeg var med i 3 mnd 

Fungerte veldig bra fordi så lenge jeg er under "oppfølging" så er jeg disiplinert mtp. mat 

Fikk ganske detaljerte matplaner som jeg egentlig ikke fulgte - men jeg spiste veldig riktig - mye grønnsaker og ren mat - samt ikke snacks/kaker o.l. 

Man har 3 timer med ernæringsys. og kan spørre de "når som helst" - jeg gjorde ikke det. 

Man leverer inn status ang. mat hver uke - det følte jeg vare var tull - fikk svadasvar tilbake. Mulig hvis man hadde mer problemer enn meg at de hadde svart annerledes 

Treningene var bra og man har en del timer å velge blant på ulike steder i Osloomr. For meg var det faktisk et poeng å bli trent av Martin/Sondre - de var til tider borte på div. tv innspilling og ikke ellers så mye tilstede på de timene jeg var med på, Synes det var litt negativt. De har gode trenere ellers men jeg trenger litt "strenge" trenere som pusher litt - orker ikke "godsnakk" 

Man blir kjent med de andre som er med og har en whatsappgruppe og det er bra . Mange velger å bli med på treningene etter at selve opplegget er over. 

Vil fungere hvis du sliter med å være displinert som meg - ellers et detaljert opplegg så er du usikker på mat og trening så er det bra - og du vil forh. lære deg prinsipper du kan følge senere 

Anonymkode: d3ea4...e3c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...