AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Skrevet 12. januar Jeg har en kronisk revmatisk tilstand og trenger en legeerklæring fra fastlegen på dette. Trenger at han skriver at jeg har det og hvilke helseutfordringer det gir. Må jeg ha time for det eller bruke E- konsultasjon? Hva kan jeg skrive for å forklare hva jeg trenger? Anonymkode: 3f30a...d9d
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Skrevet 12. januar Du skriver ca akkurat samme som her. Du trenger en legeerklæring og hva du trenger skal stå i den. Anonymkode: 59118...b91
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har en kronisk revmatisk tilstand og trenger en legeerklæring fra fastlegen på dette. Trenger at han skriver at jeg har det og hvilke helseutfordringer det gir. Må jeg ha time for det eller bruke E- konsultasjon? Hva kan jeg skrive for å forklare hva jeg trenger? Anonymkode: 3f30a...d9d Hvem kan tenke eller resonnere seg frem til hvordan din fastlege gjør dette? Ikke vet vi hvem fastlegen din er og ikke vet vi noe som helst, annet enn at du trenger en legeerklæring. Send melding på eponsultasjon, skriv at du ikke vet om dette kan ordnes på ekonsultasjon og hva du trenger. Avslutt med at dersom du trenger å komme til time så ber du om tilbakemelding på det. Verre er det vel ikke?? Anonymkode: f763a...d03 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå