Gå til innhold

Sengegavl Yey or ney?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjøpte ny seng i går og valgte egentlig uten sengegavl siden jeg ofte synes de bare samler støv. Tenkte evn å finne på noe annet; men ble brått usikker nå om det egentlig bør være med sengegavl?

Hva er deres tanker når det kommer til sengegavl? 

Anonymkode: 04111...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For meg er det et stort Ney. Kanskje greit hvis man sitter mye i sengen og leser, men det gjør ikke jeg. 

Anonymkode: 0a4fe...72a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja til sengegavl, jeg har det selv og er fornøyd. Sengen blir finere og innrammet liksom. Noe annet alternativ enn sengegavl er ikke pent, enten så har du det eller ikke. Min mening da :) 

Anonymkode: 43c71...044

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg synes det er penest med sengegavl, men ikke i stoff.

Anonymkode: 75efb...8e4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, et must. 

Det ser jo mye finere og mer samlet ut. Kjøp hotellputer også, og fine nattbord, og mal veggen bak. Så får du virkelig hotellfølelsen. 

Stoff er jo ikke noe problem. Man støvsuger jo uansett madrass jevnlig, så veldig raskt å også dra støvsugeren over sengegavl samtidig. 

Anonymkode: 7f58c...538

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Absolutt penest med sengegavl. Har det ikke selv, og da blir senga bare en firkant i rommet, uansett hvor pent jeg rer opp. 

Anonymkode: 9b68a...aa7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ser ikke vitsen med det. Penere,ja det er det vel,men hvor mange er det som er inne på soverommet og ser på senga vår? 

Anonymkode: 9e4e8...cec

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ser ikke vitsen med det. Penere,ja det er det vel,men hvor mange er det som er inne på soverommet og ser på senga vår? 

Selv innreder jeg, og gjør det pent, for meg og mannen. Ikke for Instagram. 

Det gir en veldig fin ro, og litt luksusfølelse, å komme inn på et soverom som er skikkelig innredet. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er et mye mer møbel med, bare en madrass gir litt studenbolig-feel. og er det ikke fint å ha noe å lene seg mot? Bare veggen blir fort mye kaldere og.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, et must. 

Det ser jo mye finere og mer samlet ut. Kjøp hotellputer også, og fine nattbord, og mal veggen bak. Så får du virkelig hotellfølelsen. 

Stoff er jo ikke noe problem. Man støvsuger jo uansett madrass jevnlig, så veldig raskt å også dra støvsugeren over sengegavl samtidig. 

Fondvegg bak sengen er Ney!

Anonymkode: 067e6...0cd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fondvegg bak sengen er Ney!

Anonymkode: 067e6...0cd

Veldig uenig i den. Har aldri bodd på et hotell som har valgt andre vegger som fokus. Det samler hele rommet, og sengen. 

Men del gjerne bilder, er alltid åpen for nye innspill. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg kjøper møbler og innreder etter hvordan jeg ønsker å ha det hjemme. Ikke pga besøk.

Endret av Bbbb
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort ja fra meg. Har stedbygget sengegavl. Gardiner fra taket og ned. 2 kunstbilder. Det er ro og god atmosfære på vårt soverom. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig ja fra meg, men har det ikke nå. Ender da med masse store puter både når jeg skal re opp sengen, og for å sitte godt. Helt enig i at det ser penest ut, og mer samlet ut. Her brukes også sengen til å sitte i, og da er det mer behagelig, uavhengig av om det er i stoff eller treverk. Messing er jeg ikke glad i da. 
Det tas ikke bilder for insta eller annet her heller, men liker at det er fint for egen del, og savner gavl, men får det til å fungere uten per nå. Blir nok gavl etterhvert. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes vel kanskje det er penest med, men liker ikke støvsamler rett i nærheten av sengen. Om jeg finner en fin som det ikke samler seg så mye støv i og som er enkel å rengjøre, så går jeg nok for gavl.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosa Dartle skrev (16 minutter siden):

Jeg synes vel kanskje det er penest med, men liker ikke støvsamler rett i nærheten av sengen. Om jeg finner en fin som det ikke samler seg så mye støv i og som er enkel å rengjøre, så går jeg nok for gavl.

Disse?

Anonymkode: 4f146...663

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns sengegavl er sjukt fint, men det tar jo opp en del plass i rommet. Og alltid så kjedelig når senga sklir ut fra veggen/vekk fra gavelen mens man sitter og leser.

Anonymkode: 6a206...52f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sengegavl og savner det i grunn ikke. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...