Gjest Vinga Skrevet 5. mars 2006 #1 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Jeg vil ha daglig solfaktor til ansiktshuden min. Minimum 8, helst 15 eller mer.. Har en ganske ømfintlig kombinasjonshud som ikke takler fete kremer, får loads med kviser av dem, så må ha en lett, geleaktig/lotionaktig en som trekker lett inn. Noen som vet om en krem som kan passe meg? Endret 5. mars 2006 av Vinga
Gjest Leanan Skrevet 5. mars 2006 #2 Skrevet 5. mars 2006 Bruker dermalogica fuktighetskrem med SPF 15 nå. Veldig fin
Gjest Hope - ikke pålogga Skrevet 5. mars 2006 #3 Skrevet 5. mars 2006 Jeg har brukt denne selv, og er veldig fornøyd. Har kjøpt den i gave til andre (med ulike hudtyper) og de er også veldig fornøyde. Den er lett og trekker inn raskt.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #4 Skrevet 5. mars 2006 Estee Lauders Daywear Plus kan anbefales Eller Superdefense fra Clinique.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mars 2006 #5 Skrevet 5. mars 2006 (endret) Dobbelt opp Endret 5. mars 2006 av Elphaba
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #6 Skrevet 5. mars 2006 Hvis du har sensitiv hud som gjerne får utbrudd vil jeg anbefale Clinique city block sheer spf 15 over den kremen du bruker til vanlig eventuelt (hvis den ikke gir nok fukt for deg). Den inneholder ingen parfyme, olje osv og har et fysisk solfilter (titanium dioxide og zinc oxide) som vanligvis er veldig godt egnet for både sensitiv og fet hud. Har samme typen hud som deg og har ikke reagert på denne i det hele tatt! Den er rimelig og da "tør" man også bruke nok krem til å faktisk beskytte huden. Den er også overraskende lett i konsistensen til å ha spf, og er praktisk talt usynlig på huden. En innertier! http://www.strawberrynet.com/productDetail...=30631&goChar=C
Gjest Gjest Skrevet 5. mars 2006 #7 Skrevet 5. mars 2006 Tror Decleor har solfaktor, men er ikke sikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå