AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Jeg er ferdig med vrangbord, og skal nå begynne å strikke over på rundpinne 4. Det står i oppskriften at jeg på et tilfeldig sted i omgangen skal strikke to masker rett sammen, slik at det nå er 66 masker igjen på omgangen. Men da jeg la opp masker til vrangborden, så sto det at jeg skulle legge opp 66 masker. Betyr det da at jeg ikke skal strikke to masker rett sammen på denne str. da? Det står ingenting om dette i oppskriften. Anonymkode: 85f6f...378 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Har ikke strikket jr., høres jo litt rart ut å strikke vrangbord med oddetall uansett? 🤔 Litt vanskelig å si noe uten å se oppskriften, men jeg ville sett på oppskriften videre. Hvis det stemmer med økningene som kommer, og fordelingen av masker på for og bakstykket, så ville jeg bare fortsatt. Denne oppskriften strikkes vel rundt med økninger jevnt fordelt rundt på bærestykket, så det må gå opp der og videre når du deler av til ermer. Anonymkode: 4d6f3...4e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 13. januar #3 Del Skrevet 13. januar Sikker på at du ser på de rette tallene for rett størrelse?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melus Skrevet 13. januar #4 Del Skrevet 13. januar Hvilken størrelse strikker du? Har strikket flere av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå