AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Jeg har pleid å begynne å teste veldig tidlig, med 10miu/ml tester. Ofte fra dag 8, 9 eller 10 DPO. Høres kanskje litt mye ut, men jeg vet mange andre tester så tidlig også. Jeg har vært igjennom IVF og hatt 3 spontanaborter, så jeg har nok et ekstra stort behov for å følge med. Jeg lurer på om det er noen flere langtidsprøvere her inne som har holdt på med tidligtesting? I så fall, hvor mange "streifere" har dere hatt? Da tenker jeg på antall ganger dere har fått positiv test som bare varte en dag eller 2-3 før den forsvant? Jeg har gjennom 13 prøveperioder fanget opp 4 slike streifere. Jeg kan utelukke falsk positiv. Streken er som regel tydelig, med rosa pigment, og forsvinner gradvis utover dagen. Så nå sitter jeg og lurer på hvor vanlig det er med slike streifere. Om andre også har opplevd sånne? Anonymkode: 22823...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar 6 pp så langt, aldri opplevd positiv test. Ingen barn fra før. Anonymkode: 5ebab...134 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar 50% av befruktede egg fester seg vissnok ikke, men er såkalt "kjemisk graviditet". Telte aldri, men hadde noen slike. Viste seg senere at alle mine befruktede egg døde i løpet av maks 10 dager. (dyrking i utland). Uten at det på noen som helst måte er vanlig. Anonymkode: 19a80...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): 50% av befruktede egg fester seg vissnok ikke, men er såkalt "kjemisk graviditet". Telte aldri, men hadde noen slike. Viste seg senere at alle mine befruktede egg døde i løpet av maks 10 dager. (dyrking i utland). Uten at det på noen som helst måte er vanlig. Anonymkode: 19a80...21b Døde i løpet av maks 10 dager? Betyr dette at du fikk satt inn en 5 eller 6 dagers blastocyst, som du mistet etter 4-5 dager? Eller døde de i labben? Anonymkode: 22823...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Døde i løpet av maks 10 dager? Betyr dette at du fikk satt inn en 5 eller 6 dagers blastocyst, som du mistet etter 4-5 dager? Eller døde de i labben? Anonymkode: 22823...143 Typisk; ca 10 befruktede, dag to var deg 6, dag fem var det 2 av dårlig kvalitet som ble satt inn. Fikk mulig en positiv test, så blødning 0-3 dager for sent. Anonymkode: 19a80...21b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå