AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Hva er best? Rekkevidden på el bil mopeder er vel ganske dårlig? Har noen erfaring med el bil moped? Skal kjøpe moped til sønnen men i hvilken prisklasse får man er ok moped? Anonymkode: 62ceb...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar El moped skulle det stå i overskriften. Anonymkode: 62ceb...618 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar Bør gå for en som har 100 km+. Anonymkode: e8261...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): El moped skulle det stå i overskriften. Anonymkode: 62ceb...618 Ah. Isf ville jeg gårt for en Sur Ron eller Talaria. Tåler enormt med juling, men gir seg på 5-6 mil alt etter hvor hardt man kjører dem. Anonymkode: e8261...9ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 12. januar #5 Del Skrevet 12. januar Fordelen med el moped er den kan lades hjemme. Starter med fulladet batteri. Bensin nå fylles på bensinstasjon eller med kanne (gjerne litt søl?) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #6 Del Skrevet 12. januar Nå er det 20 år siden jeg kjørte moped, men de seksti kronene det kosta å fylle moppa en gang i uka svei. Om jeg kunne ladet gratis hjemme er det ikke noe å tenke på en gang. Anonymkode: e3154...24d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå