AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Skrevet 12. januar Han blir ikke fulgt og eller følger ikke andre jenter på instagram. Kan det hende han har jenter andre steder eller er jeg rimelig paranoid? Han er ikke så aktiv på telefon heller men begynt å svare meg enda raskere nå enn før. I starten kontaktet han mye, jeg var stille, så kontakter han mindre, jeg tar kontakt med han, i 3 uker er det jeg som må avtale tid osv omtrent men han tar insativet selv også. Så blir jeg stille i over en uke. Så hører jeg fra han at “hva skjer med deg, hører ikke noe fra deg. Så snakker han konstant i noen dager, også tilbyr jeg å finne på noe i helgen og han sier ja. Blir ikke noe av. Han sier han skal se. Han har en eks han var sammen med i 12 år. Men det ble slutt for 1 år og 4 månender siden, han selv gjorde det slutt ifølge han. Kan være en misstanke på han er deprimert i en vinterperiode? Noen menn som har vært slik selv som kan forklare sine egne følelser rundt sånt. Hva er grunn til dette? Tror kanskje han har et barn også. Vet ikke om han har samvær med dette, men jeg tror det. Anonymkode: 012fa...4f4
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Skrevet 12. januar Eller han har begynt å savne eksen? Anonymkode: 012fa...4f4
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Skrevet 12. januar Høres ikke ut som han er klar for noe forhold akkurat... Anonymkode: cc9a2...b7d 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Skrevet 12. januar Du nettstalker en fyr som åpenbart ikke er veldig interessert i deg, og lurer på om årsaken til den manglende interessen er en depresjon du har nøyaktig null holdepunkter for å anta at finnes? Bare... slutt med det. Anonymkode: e2f37...eca 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Eller han har begynt å savne eksen? Anonymkode: 012fa...4f4 Kanskje. Men. Eksen er ikke intressert i han og vil han skal komme seg videre Anonymkode: 012fa...4f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå