AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Skrevet 12. januar Er det noen av dere med tenåringer som har lagt ferieplaner fremover? Tenker spesielt på sommerferien. Jeg synes det er så vanskelig å planlegge noe. Vi reiser som regel bare kjernefamilien, og det begynner å bli kjedelig for eldste som igjen da ikke gidder å henge med yngste (som også er tenåring). Anonymkode: 25a92...a39
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Skrevet 12. januar Har både bonusbarn og felles barn, er aller eldste som er tenåring. I fjor var hun på sommerleir med venninner. I år har hun fått sommerjobb. Vi kommer til å legge inn en hyttetur eller en utenlandstur på maks en uke, men hun vil helst være med venninner og hun kommer garantert til å spørre om å være med noen på hytta. Hun har bare fått beskjed om at det må planlegges godt før sommeren. Anonymkode: 157d7...84c
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har både bonusbarn og felles barn, er aller eldste som er tenåring. I fjor var hun på sommerleir med venninner. I år har hun fått sommerjobb. Vi kommer til å legge inn en hyttetur eller en utenlandstur på maks en uke, men hun vil helst være med venninner og hun kommer garantert til å spørre om å være med noen på hytta. Hun har bare fått beskjed om at det må planlegges godt før sommeren. Anonymkode: 157d7...84c Reiser dere da uten henne? Litt bekymret for at det blir kjedelig for yngste å reise alene med oss foreldre. ts Anonymkode: 25a92...a39
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Skrevet 12. januar Vi har mange ferieplaner gjennom året vi. Vi har ofte med en venn eller to på de korte (uke) turene nå. og har vi ikke med noen, så klarer de å ha det hyggelig sammen (er 3 år mellom de), også gjør vi jo mange aktiviteter som familie. Anonymkode: 16b81...ee1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Reiser dere da uten henne? Litt bekymret for at det blir kjedelig for yngste å reise alene med oss foreldre. ts Anonymkode: 25a92...a39 Inviter med en venn? Anonymkode: 16b81...ee1 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #6 Skrevet 12. januar Tenåring er et stort spenn Har ei på 15 år. Hun er alltid med på ferie og liker det. I fjor var vi i England og i Spania. I år blir det litt hytteferie i Finland og muligens en tur til Portugal. Hun har fått sommerjobb så det er mulig at hun blir hjemme noen uker mens vi er i Finland og så kommer tilbake igjen til Finland når hun er ferdig med sommerjobben. Litt usikkert Anonymkode: 57a7b...c40
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Skrevet 12. januar Fra de er ca 15, vil de gjerne være hjemme og jobbe hele sommeren. Det ville i hvertfall mine. Så da holdt vi oss stort sett på hytta, 45 min unna, og tok jevnlige turer hjem. Hentet evt tenåringer til helgeopphold på hytta sammen med oss. Jeg var også hjemme hele sommeren med sommerjobb, selv om foreldrene mine var bortreist i tre uker. Hadde besteforeldre i nærheten. Syns det var stor stas å klare meg selv de ukene, ha masse gøy med venner og jobbe. Anonymkode: c9291...5c6
AnonymBruker Skrevet 12. januar #8 Skrevet 12. januar Mine er 16 og 19. Eldste blir med og koser seg uansett. Yngste er opptatt av å ha noen å henge med, men er med oss på ferie uansett. Noen år har vi reist sammen med andre familier med jevngamle barn, mens i fjor hadde hun med seg en venninne. Anonymkode: bcda2...3bf
AnonymBruker Skrevet 12. januar #9 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Reiser dere da uten henne? Litt bekymret for at det blir kjedelig for yngste å reise alene med oss foreldre. ts Anonymkode: 25a92...a39 Ja vi har gjort det et par ganger, men bare på hytta. Hun vil gjerne være med hvis destinasjonen er «attraktiv nok», men vi kan ikke booke Miami hvert år, og det har hun fått beskjed om… For de yngre er det alltid en jobb å underholde, men sånn er det bare. Jeg har et eldre søsken selv, og de siste feriene med bare foreldre var kjipe, men det er ikke snakk om mange somre. Jeg dro selv på språkreise fra jeg var 13. Anonymkode: 157d7...84c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå