Gå til innhold

Moonboon?

Melli34

Anbefalte innlegg

Hei, 

Erfaringer med moonboon?(flat bunn)

Hvor lenge sov deres baby i denne, hvor ofte brukte dere den. Var det noe problem å slutte å bruke den. Dumt for baby å like mye i en sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde ikke klart oss uten!! Hadde kolikkbarn og han roet seg kun når han fikk ligge i den. Brukte den frem til han var ca 6 mnd, da gikk det fint å slutte med den. Vi hadde ikke den platen i bunn, og jeg tror den «omfavnelsen» han da fikk bidro til å roe han.

Anonymkode: 775a8...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror jeg hadde gått ned for telling uten den… Eneste som fungerer på nattesøvnen her i hus. 

Bruker den hele natten, og gikk fra å skrike i timesvis til å sove mange timer i strekk… Hvis den skal brukes uten tilsyn må du ha flat bunn. Vi har også brukt Najell Sleepcarrier X i. Den er godkjent og trygg å sove i uten tilsyn 🙂

Anonymkode: 6c848...1fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Elsker den!

Min på 6mnd sover fortsatt lurer i den på dagtid, men kan også sove i vogn. På natten sover han i egen seng. Som nyfødt kunne han kun sove i denne eller på brystet mitt, så vi har ikke hatt problemer med avhengighet. Som tredjegangsfødende var den et livsviktig hjelpemiddel.

Anonymkode: 0e177...49b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke behov for den. Baby sov godt over alt fra dag 1. Solgte den videre når baby var 4.5 mnd og jeg var lei av å se den stå her 😂  men den er nok veldig nyttig for de som trenger den. 

Anonymkode: f11a5...0d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet av flere som har hatt og elsket den. Selv trengte vi ikke til forrige baby, får se hvordan behovet er nå når vi snart får nr to. Men ville uansett ikke ha kjøpt før behovet faktisk melder seg. Det er dessuten mange som leier ut på finn, så jeg ville ha leid i en uke og sett hvordan det funker før jeg hadde kjøpt selv. 

Anonymkode: e3488...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Helt fantastisk produkt, verdt hver ei krone.

Anonymkode: 58273...b0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...