AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Jeg er ganske lei. Min samboer har sikkert følelser, men opptrer kaldt og snakker aldri om de. Så har vi en krangel der jeg får høre at jeg tross alt ikke tar hensyn til at han har det tøft. (Moren ble syk før jul). Når en person aldri snakket om følelsene, aldri viser at de er lei seg, jobber som normalt og opptrer vanlig, skal jeg bebreides for ikke å gjøre noe ( jeg ikke vet hva). Hvis jeg forsøker å snakke om det og spør « har du snakket med din mor» for å åpne opp en samtale, får jeg fort tilbake svar som « må vi virkelig snakke om det under middagen». Forsøker når det ikke er middag og får høre « jeg trenger fred, dette snakker jeg IKKE om nå. Må du ta det opp og ødelegge en koselig morgen». Han viser aldri sårbarhet, og jeg har for lengst sluttet så spørre fordi jeg får en kald dusj hver gang jeg prøver Anonymkode: 3e6de...58d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Selvsagt har han følelser. Høres ut som han har så mye at han synes det er vanskelig å vær i kontakt med de. Kanskje han ikke trenger så mye å snakke om det, men heller litt omsorg? En klem, at du lager en koselig kveld for han? At han får sitte litt i fred eller at dere finner på noe gøy sammen. Kan du ikke spørre han hva han trenger? Du har jo avvist han veldig nå, han sier han har det tøft og reaksjonen din var ikke, beklager jeg innså ikke hvor mye dette påvirket deg, hva trenger du så jeg kan vise deg mer hensyn fremover? Du gikk rett i forsvar med, det kunne jo ikke jeg vite du har jo ikke sagt noe. Det er jo din egen feil, du må si det for at jeg skal kunne gi det. Anonymkode: 783dd...77f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Selvsagt har han følelser. Høres ut som han har så mye at han synes det er vanskelig å vær i kontakt med de. Kanskje han ikke trenger så mye å snakke om det, men heller litt omsorg? En klem, at du lager en koselig kveld for han? At han får sitte litt i fred eller at dere finner på noe gøy sammen. Kan du ikke spørre han hva han trenger? Du har jo avvist han veldig nå, han sier han har det tøft og reaksjonen din var ikke, beklager jeg innså ikke hvor mye dette påvirket deg, hva trenger du så jeg kan vise deg mer hensyn fremover? Du gikk rett i forsvar med, det kunne jo ikke jeg vite du har jo ikke sagt noe. Det er jo din egen feil, du må si det for at jeg skal kunne gi det. Anonymkode: 783dd...77f Ja, synes dette kan være tankevekkende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå