AnonymBruker Skrevet 13. januar #61 Skrevet 13. januar Det er ikke nødvendigvis for sent. Jeg råder deg til å gå for det du vil. Ikke sett livet på vent for å gå ned i vekt. Prøv å bli gravid nå, og legg samtidig til litt mer grønnsaker i kostholdet og gå på tur 30 min hver dag. Det "dummeste" du kan gjøre er å vente med å bli gravid til du har gått ned i vekt, da er det lett å bli deprimert, og om man sliter med å gå ned i vekt er hele livet på vent helt unødig.. Jeg blir iallefall deprimert de gangene jeg skal vente med å gjøre noe til jeg har gått ned i vekt.. Anonymkode: 16a5c...57f
AnonymBruker Skrevet 13. januar #62 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ts her. Takk for svar det var godt å høre, føler jeg er den eneste 37 åringen uten barn til tider 🙊 samboer gjør jo sine ting, bare jeg som føler når han er hjemme må jeg være hjemme, så han ikke blir lei seg. Dette er veldig teit, og stemmer jo ikke med sånn det er. Men jeg klarer bare ikke komme meg ut av det, føler meg så slem hver gang jeg tenker på å gjøre ting/ dra på steder uten han. Anonymkode: ec300...9f1 Du må jo bare begynne. GJøre det og så stå i følelsen til den går over. Snakke rolig til deg selv og fortelle deg selv om og om igjen det du egentlig vet. Det er ingen som blir lei seg eller sinte på deg hvis du drar på hyttetur alene. Anonymkode: 8ebf8...0f6 2
PM75 Skrevet 13. januar #63 Skrevet 13. januar Du har jo mye på plass - et hjem, en jobb og en å dele livet med. Se på alt du faktisk har! Det du mangler er kanskje litt initiativ? Sett deg mål, finn ut at hva som skal til for å komme dit og vær litt mer verbal med egne ønsker. Dette fikser du! 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #64 Skrevet 13. januar Du. Det med barn, det kan fortsatt ordne seg, det er ikke for sent❤️ Det som bekymrer meg langt mer enn manglende barn og giftemål i en alder av 37, er det du skriver om at du ikke gjør din egen greie pga dårlig samvittighet!? Du har dårlig samvittighet for å gå tur alene? Eller dra på hytta alene? Dette er følelser jeg synes du må grave i og finne ut av FØR du får barn, for her er det noe som skurrer alvorlig i mine ører. Hvor kommer denne dårlige samvittigheten fra? Du er en voksen kvinne, du trenger ikke holde mannen din i hånden 24/7.. Anonymkode: 757e5...475 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar #65 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ts her. Jeg går til psykolog. Prøver å jobbe med meg selv, men jeg sliter forferdelig med dårlig samvittighet. For ALT! gjør meg selv ulykkelig av å alltid få dårlig samvittighet. Av de minste ting, f eks at jeg vil noe annet enn samboer, eller at jeg vil gjøre noe alene. Samboer er ufør og jeg jobber turnus, så vi har mye tid sammen hjemme. Jeg er sjelden alene, og merker jeg savner det veldig. Anonymkode: ec300...9f1 Når du sliter med dette nå... Gang det med tusen når du får barn. Du må få hjelp med dette før du setter unger til verden. Anonymkode: 757e5...475 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar #66 Skrevet 13. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når du sliter med dette nå... Gang det med tusen når du får barn. Du må få hjelp med dette før du setter unger til verden. Anonymkode: 757e5...475 ☝️ Anonymkode: 71a48...57b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå