AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Hei! På nyttårsaften var jeg og kjæresten min på forskjellige fester, vi har ikke vært sammen så lenge men vi har det veldig bra men når vi drikker har vi en tendens til og si ting vi ikke mener til hverandre. Så på nyttårsaften, fikk jeg høre av en kompis noe stygt han hadde gjort mot en person for mange år siden. Jeg ble så flau at jeg skrev «jeg slår opp» på melding. Fikk vite nå at han hadde sittet ved siden av en jente han ikke kjente. En helt random ei. Han vet ikke hva hun heter og har hun ingen steder på nettet heller. Hun husket så vidt hvordan hun så ut. Så han hadde blitt så lei seg og forbanna over den meldinga at de hadde kyssa. Sånn fort kyss på leppa. Jeg ble veldig lei meg, er dette utroskap? Burde jeg slå opp med han? Anonymkode: 36a39...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Du slo jo opp. Uansett om du mente det eller ikke, var det jo en slå opp-mrøding og det var sånn han tolket den i øyeblikket. Klart han ble lei seg. Om det kysset var lurt eller ikke,kan jo diskuteres, men det er vel teknisk sett ikke noe galt gjort her fra hans side. Du valgte å stole på en historie som skjedde for mange år siden uten å snakke med kjæresten først, du bare skrev på melding at du slo opp. Hvordan skulle han ha reagert, klart han ble satt ut og lei seg. Anonymkode: 470a4...512 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei! På nyttårsaften var jeg og kjæresten min på forskjellige fester, vi har ikke vært sammen så lenge men vi har det veldig bra men når vi drikker har vi en tendens til og si ting vi ikke mener til hverandre. Så på nyttårsaften, fikk jeg høre av en kompis noe stygt han hadde gjort mot en person for mange år siden. Jeg ble så flau at jeg skrev «jeg slår opp» på melding. Fikk vite nå at han hadde sittet ved siden av en jente han ikke kjente. En helt random ei. Han vet ikke hva hun heter og har hun ingen steder på nettet heller. Hun husket så vidt hvordan hun så ut. Så han hadde blitt så lei seg og forbanna over den meldinga at de hadde kyssa. Sånn fort kyss på leppa. Jeg ble veldig lei meg, er dette utroskap? Burde jeg slå opp med han? Anonymkode: 36a39...3d1 Spørs jo egentlig litt på relasjonen og dynamikken deres. Noen er så umodne at de dessverre har for vane å slå opp i affekt når de er sinte og da kan man ikke ta en sånn melding seriøst heller. Da er det utroskap. Anonymkode: a98b0...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spørs jo egentlig litt på relasjonen og dynamikken deres. Noen er så umodne at de dessverre har for vane å slå opp i affekt når de er sinte og da kan man ikke ta en sånn melding seriøst heller. Da er det utroskap. Anonymkode: a98b0...50a Hvis man ikke skal ta hennes oppførsel på alvor så er det vel ingen grunn til å ta hans oppførsel på alvor heller? Jeg mener at hun gjorde det slutt og man kan jo ikke forvente at den andre skal ta det med knusende ro over å få slik en melding på nyttårsaften. Det var bare ett kyss i affekt, slik du sendte den meldingen i affekt. Dere burde ikke være sammen når det er sånn ett voldsomt drama i relasjonen, det er ikke bra for noen av dere. Anonymkode: daa99...849 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 12. januar #5 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hei! På nyttårsaften var jeg og kjæresten min på forskjellige fester, vi har ikke vært sammen så lenge men vi har det veldig bra men når vi drikker har vi en tendens til og si ting vi ikke mener til hverandre. Så på nyttårsaften, fikk jeg høre av en kompis noe stygt han hadde gjort mot en person for mange år siden. Jeg ble så flau at jeg skrev «jeg slår opp» på melding. Fikk vite nå at han hadde sittet ved siden av en jente han ikke kjente. En helt random ei. Han vet ikke hva hun heter og har hun ingen steder på nettet heller. Hun husket så vidt hvordan hun så ut. Så han hadde blitt så lei seg og forbanna over den meldinga at de hadde kyssa. Sånn fort kyss på leppa. Jeg ble veldig lei meg, er dette utroskap? Burde jeg slå opp med han? Anonymkode: 36a39...3d1 Ja. Først slå opp og så bruke litt tid for deg selv til du er mentalt mer voksen før du går inn i noe nytt forhold. 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 12. januar #6 Del Skrevet 12. januar Han kan jo ikke være utro, når du har slått opp.... Men dere har bare vært sammen en kort stund, har allerede slått opp minst en gang, du stoler mer på andre en han og dere har for vanne å si ting dere ikke mener. Det høres jo ikke så veldig stabilt ut, så kansje du skulle brukt litt tid på å være allene og jobbe med å bli trygere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Del Skrevet 12. januar Du sender MELDING og slår opp pga noe en ANNEN sier til deg? Hadde typen min gjort det hadde jeg bedt han ryke og reise. Vi PRATER sammen som voksne mennesker. Hadde noen sagt noe negativt om han hadde jeg konfrontert han og spurt han om det, og ikke bare hørt på hva andre sier før jeg gjør meg opp en mening. Anonymkode: 75521...545 9 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #8 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Du sender MELDING og slår opp pga noe en ANNEN sier til deg? Hadde typen min gjort det hadde jeg bedt han ryke og reise. Vi PRATER sammen som voksne mennesker. Hadde noen sagt noe negativt om han hadde jeg konfrontert han og spurt han om det, og ikke bare hørt på hva andre sier før jeg gjør meg opp en mening. Anonymkode: 75521...545 Ryke og reise? Fordi han smaska hun på munn? Anonymkode: 36a39...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #9 Del Skrevet 12. januar Dere begge er deres verste fiender. Dere må lære dere empati og rettferdighet, og kutt ned på alkoholen hvis dere ikke greier å oppføre dere som folk på fest Anonymkode: 7f681...27f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #10 Del Skrevet 12. januar Ja. Slå opp. Som regel når folk spør det spørsmålet er svaret alltid ja. Av forskjellige årsaker. Anonymkode: 06b23...5a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Del Skrevet 12. januar Nei. Sånt kan skje når man blir såret. Tenker det går fint og vi ovverreageree på ting for mye. Om du er glad i han så tilgi han. Anonymkode: 5e408...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #12 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei. Sånt kan skje når man blir såret. Tenker det går fint og vi ovverreageree på ting for mye. Om du er glad i han så tilgi han. Anonymkode: 5e408...e32 Okei, men er det faktisk utroskap? Det var ett veldig fort «smask» og jenten kjente han ikke, og kom aldri til og møte han. Han ble bare veldig lei seg og sur når han fikk den meldinga av meg. Jeg skal heller aldri sende sånt uten og ha snakka med han først. Anonymkode: 36a39...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hvaduikkeser Skrevet 12. januar #13 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Okei, men er det faktisk utroskap? Det var ett veldig fort «smask» og jenten kjente han ikke, og kom aldri til og møte han. Han ble bare veldig lei seg og sur når han fikk den meldinga av meg. Jeg skal heller aldri sende sånt uten og ha snakka med han først. Anonymkode: 36a39...3d1 Du hadde jo slått opp, så nei. Er du 14 år? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #14 Del Skrevet 12. januar Jeg ble bare så såra, men har en vond klump i magen fordi han ser sikkert på forholdet så lite verdt at han bare kysser en jente han ser. Anonymkode: 36a39...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #15 Del Skrevet 12. januar Hvor gamle er dere? 13 år eller? Seriøst, verken du eller han er moden nok til å ha kjæreste om det er slik dere oppfører dere............ Anonymkode: fcb68...10e 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #16 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Okei, men er det faktisk utroskap? Det var ett veldig fort «smask» og jenten kjente han ikke, og kom aldri til og møte han. Han ble bare veldig lei seg og sur når han fikk den meldinga av meg. Jeg skal heller aldri sende sånt uten og ha snakka med han først. Anonymkode: 36a39...3d1 Hvorfor er merkelappen interessant? Forøvrig: You were on a break! Anonymkode: 4f756...8eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #17 Del Skrevet 12. januar Han var ikke utro, fordi han var singel. Du skal være glad for at han ikke lå med henne! Hvis du blir lei deg av at han oppfører seg som at han er singel når han faktisk er singel, så må du slutte å slå opp når du ikke mener det. Anonymkode: cd3dd...58d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #18 Del Skrevet 12. januar Du gjør det ikke slutt på melding pga. noe en kompis forteller at han har gjort for mange år siden. Du møter personen ansikt til ansikt, snakker om hva det gjelder og så gjør du det eventuelt slutt etterpå det. Dere ble tydeligvis sammen igjen da? Men nå er du jammen i ferd med å gjøre det samme igjen. Hører noen rykter og så tenker du at du skal gjøre det slutt. Hvem som helst kan få deg til å gjøre det slutt med den du er sammen med? Bare servere deg en historie også tror du på det. Tror du må lære en del om parforhold (og kanskje også livet) før du går inn i noen flere forhold. Anonymkode: 9cfb1...685 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #19 Del Skrevet 12. januar . Anonymkode: 36a39...3d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #20 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Ryke og reise? Fordi han smaska hun på munn? Anonymkode: 36a39...3d1 Nei. Fordi TS slo opp på melding. Anonymkode: 75521...545 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå