AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Del Skrevet 12. januar Hei, Siden 2020 har jeg vært en av de mest verdifulle ressursene for selskapet som selger, og jeg har bidratt betydelig til selskapets vekst. Jeg har vært blant de beste på mitt felt og leverer konsekvent gode resultater. Nå, i 2025, opplever jeg imidlertid en endring i hvordan jeg blir prioritert. Ledelsen ser ut til å fokusere mer på å gi nye ansatte muligheter til å utvikle seg og etablere seg, noe som jeg forstår er viktig for selskapets langsiktige vekst. Samtidig føler jeg at dette skjer på bekostning av meg og andre etablerte selgere. Jeg har lagt ned mye arbeid og oppnådd gode resultater for selskapet, og det føles urettferdig at denne innsatsen nå blir mindre verdsatt. Selv om jeg har faste avtaler som gir meg en viss økonomisk stabilitet, påvirker mangelen på nye oppdrag min inntekt og fremtidige muligheter. Det handler ikke bare om økonomi, men også om å få muligheten til å vokse videre og fortsette å bidra på samme høye nivå. Jeg ønsker å ta opp dette med ledelsen, men jeg ønsker også å forstå deres perspektiv bedre før jeg gjør det. Jeg skjønner at det er viktig å investere i nye ansatte og bygge deres ferdigheter, men jeg mener dette ikke bør skje på bekostning av de som allerede har vist sitt verd. Hva tenker dere om situasjonen? Jeg ønsker å finne en balansert måte å ta opp dette på, hvor jeg kan fremme mine synspunkter på en profesjonell og konstruktiv måte samtidig som jeg viser forståelse for selskapets behov. Anonymkode: 1e363...3e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 12. januar #2 Del Skrevet 12. januar Hvorfor vil de bremse deg opp? Så rart, hvis jeg hadde hatt en ansatt som bidro til så mye vekst til selskapet mitt, så hadde jeg aldri bremset de opp.... så merkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summeer Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar Dersom du er så etablert og har en fast kundebase så skjønner jeg godt at nye leads gis til de uten denne basen. Du fikk kanskje starthjelp du også? Og det er forventet at du pleier basen din og innhenter nye kunder selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå