AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Ok. Greit, prøvde meg på litt clickbait, og bruker egentlig dette for å stresse ned. Til opplysning, jeg er 30 år og har en liste på 10 stk, så dette er ikke hverdagskost og jo jeg pleier å ha oversikt 😂 Men, selvfølgelig måtte jeg gå på en smell natt til 31.12. tok angrepille, og lå med en annen 3.1. (Ja, jeg tok angrepillen samme dagen som jeg lå med han nye)🐒 Har blødd fra mandag - fredag moderat, men vet ikke om det er festeblødning, mens eller hormonell ubalanse. Hvis det viser seg at jeg nå er gravid, hvem er faren, nr 1 eller 2?🐒❤️ Anonymkode: 9f8a2...33c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Er det ikke bare å få tatt en test, også bestille time for abort da. Hvis historien din er sann da. Har vanskelig for å skjønne at ei som er såpass voksen som deg er så ansvarsløs at du driver å puler rundt uten prevensjon med flere forskjellige typer. Anonymkode: e4a45...162 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Det kan være begge, sædceller kan leve en uke i kroppen og vente på egg. Så selv om du hadde eggløsning etter at du lå med nr. 2 så kan både nr 1 og nr 2 være far, siden begges sædceller mest sannsynlig har ligget på vent. Anonymkode: 7eb2c...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ok. Greit, prøvde meg på litt clickbait, og bruker egentlig dette for å stresse ned. Til opplysning, jeg er 30 år og har en liste på 10 stk, så dette er ikke hverdagskost og jo jeg pleier å ha oversikt 😂 Men, selvfølgelig måtte jeg gå på en smell natt til 31.12. tok angrepille, og lå med en annen 3.1. (Ja, jeg tok angrepillen samme dagen som jeg lå med han nye)🐒 Har blødd fra mandag - fredag moderat, men vet ikke om det er festeblødning, mens eller hormonell ubalanse. Hvis det viser seg at jeg nå er gravid, hvem er faren, nr 1 eller 2?🐒❤️ Anonymkode: 9f8a2...33c 10 mulige fedre?? Uansett umulig å vite, kan være han første, kan være han andre.. Du må først å fremst finne ut om du er gravid, også om du skal beholde eller ikke uavhengig av hvem far er, for det finner du uansett ikke ut før ungen er født.. Anonymkode: 07eea...839 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Sitat AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 10 mulige fedre?? Uansett umulig å vite, kan være han første, kan være han andre.. Du må først å fremst finne ut om du er gravid, også om du skal beholde eller ikke uavhengig av hvem far er, for det finner du uansett ikke ut før ungen er født.. Anonymkode: 07eea...839 Hun mener 10 totalt, ikke 10 mulige fedre. Anonymkode: 7eb2c...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Kandidat #1: Hvis babyen blir født med klisterhjerne for bursdager og en kalenderapp i hånda, er det garantert han som var med på festen natt til 31.12. Kandidat #2: Hvis babyen plutselig nekter å sove før klokka 3 på natta og insisterer på nachspiel-vugging, så peker alt på han fra 3. januar. MEN – siden du tok angrepille og fortsatt kjører en hormonell berg-og-dal-bane, er kroppen din nå som en ustabil vitenskapseksperiment. Festeblødning? Mensen? Hormonell ubalanse? Eller er livmoren din bare sur på deg for å lage Sex og Singelliv: The New Year's Special? Heldigvis har vitenskapen din rygg, og DNA-testen er her for å redde dagen. Så inntil videre, slapp av, finn frem popcorn, og vurder en bedre sesongplanlegging for "Livets såpeopera" i 2025. Vi heier på deg, mamma-MacGyver! 🐒❤️ Anonymkode: 9a493...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå