AnonymBruker Skrevet 12. januar #1 Skrevet 12. januar Jeg er spesielt interessert i design og får helt bakoversveis når jeg ser at noen av remote-jobbene tilbyr 1.2 mill i året uten at du trenger å være senior, direktør eller sjef. Kravet her var en bachelorgrad i noe design eller kunst-rettet og 0-2 års erfaring med UX. I Norge setter man ikke pris på design og kunst i det hele tatt føler jeg. Noen som vet hvordan prosessen er når det gjelder remote-jobber i USA og Canada for eksempel? Er det bare å søke når det står remote, eller må man ha arbeidsvisum/tillatelse uansett? Anonymkode: c42e2...398
AnonymBruker Skrevet 12. januar #2 Skrevet 12. januar Etter nærmere undersøkelser virker det som det blir for mye styr til at noen gidder å ansette noen remote fra Norge. Kjipt da. Anonymkode: c42e2...398
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Skrevet 12. januar "Noen som har klart å få seg remote-jobb mens de bor i Norge?" Jeg jobbet en gang i en butikk der vi solgte fjernkontroller. Anonymkode: e132a...1e6 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Noen som har klart å få seg remote-jobb mens de bor i Norge?" Jeg jobbet en gang i en butikk der vi solgte fjernkontroller. Anonymkode: e132a...1e6 Ah, så kommentaren din i den andre tråden også. Du er en liten luring, på tide å legge seg nå da. Anonymkode: c42e2...398
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå