AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Da det var ball ifjor når trinnet gikk i 7. kl var skoantrekket til kjole nike-sko. Hva er det nå når de går på ungdomsskolen i 8.kl, går jentene fremdeles med nike-sko til kjolen? Eller er det pensko som nå gjelder. Siden mote og trender har litt med hvor man bor nevner jeg at dette er i Vestfold. Og vi voksne vet jo man kan gå med det vi vil, men mange i denne alderen ønsker å gå med det «alle» andre gjør. Hun som skal på ball skal spørre venninnene sine, men det tar tydeligvis litt tid, så jeg tenker derfor jeg spør dere her inne så lenge. Anonymkode: e3965...27b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar Tenker det kommer an på hvor man bor her har alltid vært finkjole / ballkjole og pensko. Anonymkode: 35277...614 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar Pandora på Fevik drar mange til selv om vi har 3 timers kjøring. Sjekk Fb siden. Dyrt men fint. Anonymkode: b287f...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pandora på Fevik drar mange til selv om vi har 3 timers kjøring. Sjekk Fb siden. Dyrt men fint. Anonymkode: b287f...78d Pandoras har ufattelig mye fint! Men det er vist også mange som reiser til Ann Seldas Brudesalong i Skien dersom man ønsker å leie kjole fremfor å kjøpe. Mener jeg leste en plass i en eller annen avisartikkel at de hadde mange tusen kjoler til utlån. Anonymkode: 0a71c...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Pandoras har ufattelig mye fint! Men det er vist også mange som reiser til Ann Seldas Brudesalong i Skien dersom man ønsker å leie kjole fremfor å kjøpe. Mener jeg leste en plass i en eller annen avisartikkel at de hadde mange tusen kjoler til utlån. Anonymkode: 0a71c...37e Takk for tips♡ Ikke TS. Anonymkode: b287f...78d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #6 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for tips♡ Ikke TS. Anonymkode: b287f...78d Bare hyggelig Anonymkode: 0a71c...37e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Del Skrevet 12. januar Her vi bor er det pensjonen og pensko for de i 8 og 9 klasse, kun 10 klasse som bruker ballkjole og pensko Anonymkode: c4822...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #8 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Her vi bor er det pensjonen og pensko for de i 8 og 9 klasse, kun 10 klasse som bruker ballkjole og pensko Anonymkode: c4822...7d0 Penkjole skulle det stå Anonymkode: c4822...7d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå