Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det fare for at det ser rart ut dersom man klipper håret nedentil? Ganske kort liksom..

Tenkte jeg skal prøve.. men litt redd for å se "rar" ut.

Eller hvor kort er det "normalt" å stusse hekken??

Mvh krølla;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klippe??

Det er normalt å ta alt bort med barberblad.... å klippe er nok ikke normalt tror jeg.. men å ta bort alt på enkelte områder og la der være igjen en stusset stripe, det er sikkert litt mer normalt..

Skrevet

Jeg var også usikker første gang jeg tenkte på å fjerne håret nedentil. Jeg startet med å klippe det kort, men det stakk og var ubehagelig, og så litt underlig ut ja. Derfor tok jeg mot til meg og barberte bort alt sammen, og det var en utrolig deilig følelse etterpå. For å ikke snakke om at mannen min ble blank i øya og omtrent gikk med haka på brystet resten av den kvelden *ler*. Nå har jeg variert med å la det gro litt, og være helt glatt. Liker ikke stikkefølelsen så jeg fjerner det meste. Men har latt bli igjen en stripe på midten, som er ganske så sexy da :ler:

lykke til da :)

Gjest Gjest_Nigo-san_*
Skrevet

Det vokser jo uansett ganske fort ut igjen, så hvis du ikke er fornøyd er det ingen krise.

Prøv deg fram og se hva du liker. Så kan man variere litt etterhvert :)

Gjest gjest1
Skrevet

Klippe stripa mi gjør jeg når den blir for lang så klart! Hengestripe du kan flette og sette perler i er ikke noe jeg ønsker å ha.

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg klipper jeg, så kort jeg kan, klør bare når jeg har barbert.

Gjest gjesta
Skrevet
Klippe??

Det er normalt å ta alt bort med barberblad.... å klippe er nok ikke normalt tror jeg.. men å ta bort alt på enkelte områder og la der være igjen en stusset stripe, det er sikkert litt mer normalt..

:frustrert:

Nei, det er ikke normalt å ta bort alt med barberblad. Det er heller ikke unormalt.

Akkurat som det er helt normalt å la det vokse som det er eller å klippe det.

Trådstarter spurte om det å klippe det kort.

Jeg gjorde det tidligere og er vendt tilbake til det nå. Er du usikker så klipper du bare litt og så tar du en kikk ;) Og kanskje har du lyst til å klippe litt mer neste gang.

Jeg var kortklipt i en lang periode som singel. Ingen menn som klagde på det. Synes heller ikke at det ser rart ut.

Prøv deg fram og finn ut hva du trives med.

Gjest Gjest
Skrevet
Klippe stripa mi gjør jeg når den blir for lang så klart! Hengestripe du kan flette og sette perler i er ikke noe jeg ønsker å ha.

Men når du sa det på den måten, hørtes det nesten spennende ut.
Gjest gjest1
Skrevet

Hadde en kar i klassen i fjor med hanekam og dreads. Fikk assosiasjoner til den "vakre" frisyren!

Gjest Gjest
Skrevet
:idesmil: Jeg hverken barberer eller klipper. Syns det er greit at det får vokse vilt. Men å stusse tuppene kunne jeg kanskje gjort. Jeg barberer ikke, med hensyn til bakterier og svineri som kan komme, som hårene er til for å beskytte mot. Vil ikke om noen år etter lengre barbering se ut som ei RIBBA GÅS.(og uttørka skrukkete skinn etter lang tids barbering) :idesmil:
Gjest Gjest
Skrevet
:idesmil: Jeg hverken barberer eller klipper. Syns det er greit at det får vokse vilt. Men å stusse tuppene kunne jeg kanskje gjort. Jeg barberer ikke, med hensyn til bakterier og svineri som kan komme, som hårene er til for å beskytte mot. Vil ikke om noen år etter lengre barbering se ut som ei RIBBA GÅS.(og uttørka skrukkete skinn etter lang tids barbering) :idesmil:

Ja og du om det! :forvirret:

Skrevet

Litt nysgjerrig på hvordan dere som klipper gjør?

Klipper dere alt kort? Ser for meg at det stikker da.

Barberer dere noe som helst?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg barberer det meste, men lar det være igjen en sripe eller trekant som jeg klipper. Denne blir som regel klippet til omtrent en centimeters lengde. Det stikker ikke.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg klipper det ganske kort ca 1 cm. Og nei, det stikker ikke i det hele tatt.

Stikker faktisk mer når jeg er barbert og det har gått et døgn siden sist.

Skrevet

Jeg har hørt om de som klipper, de som barberer delvis, de som barberer hele og de som lar det være, og de som tar det sånn innimellom som de føler for selv.

Jeg føler at alt er like normalt, og man må bare prøve seg frem på hva man selv synes ser fint ut og man er komfortabel med =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...