Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Er i dag 4 uker gravid, og stresser med at jeg drakk et par enheter i dpo-dagene samt snuste frem til positiv test. Jeg hadde tenkt å holde meg unna slikt i prøvetiden, men da jeg så de fleste anbefalte å leve som normalt, gjorde jeg det istedet. Jeg trodde nok heller ikke at det ville klaffe så fort - og kjenner nå at inntak av alkohol og snus stresser meg.. jeg fikk positiv test 10 Dpo. 

Blir ikke klok på hvilken betydning dette kan ha, noen sier det ikke når fosteret så lenge det får næring av plommesekken, mens andre mener at alkoholen og nikotinet når alle celler og dermed også det befruktede egget, helt fra start? Bør jeg være bekymret?

Anonymkode: 5cc85...0ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at så lenge du sluttet ved positiv test så går det nok fint. Det er når fosteret kobler seg til deg det tar mest skade, og det skjer etterpå. 

Gratulerer!

Anonymkode: 437eb...df6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hallo... selvsagt går det fint.

Anonymkode: 1711d...620

AnonymBruker
Skrevet

Om du er bekymret eller ikke påvirker ikke noe som helst, så det er like greit å ikke bekymre seg. 
og det går garantert helt fint. 

Anonymkode: 253f6...942

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 8 uker på vei uvitende, drakk ganske mye den ene dagen der. En uke etter fant jeg ut. Er 31 uker på vei :) Går nok fint det altså! 

Anonymkode: 62fa3...ebc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...