AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Vært sammen i 1 år. Han har påpekt titt og ofte at han finnes ikke sjalu, og at jeg kan gjøre hva jeg vil fordi han stoler på meg. Vil jeg på fest så får jeg beskjed om å kose meg masse og ikke tenke på han. Han er ikke redd for at jeg skal være utro eller flørte med noen. Jeg gjør ikke noe for å gjøre han usikker, det er barnslig. Men jeg kjenner jeg blir litt lei meg... jeg vil jo selvsagt ikke ha en type som er sykelig sjalu, men jeg vil jo at han bryr seg litt da.... Jeg føler meg liksom ikke verdt det, om dere skjønner. Tenker at om jeg hadde vært slående vakker så hadde han vært litt redd for konkurranse eller noe... Tja, jeg vet ikke. Vi er begge 36 år om det skulle være av betydning. Anonymkode: 04783...087 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fighter83 Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vært sammen i 1 år. Han har påpekt titt og ofte at han finnes ikke sjalu, og at jeg kan gjøre hva jeg vil fordi han stoler på meg. Vil jeg på fest så får jeg beskjed om å kose meg masse og ikke tenke på han. Han er ikke redd for at jeg skal være utro eller flørte med noen. Jeg gjør ikke noe for å gjøre han usikker, det er barnslig. Men jeg kjenner jeg blir litt lei meg... jeg vil jo selvsagt ikke ha en type som er sykelig sjalu, men jeg vil jo at han bryr seg litt da.... Jeg føler meg liksom ikke verdt det, om dere skjønner. Tenker at om jeg hadde vært slående vakker så hadde han vært litt redd for konkurranse eller noe... Tja, jeg vet ikke. Vi er begge 36 år om det skulle være av betydning. Anonymkode: 04783...087 Kanskje han heller tenner på det at du drar ut.... Helt sikker kan han jo ikke være. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 11. januar #3 Del Skrevet 11. januar Jeg ville ikke prøvd å lese så mye mer i det enn at han stoler på deg. 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vært sammen i 1 år. Han har påpekt titt og ofte at han finnes ikke sjalu, og at jeg kan gjøre hva jeg vil fordi han stoler på meg. Vil jeg på fest så får jeg beskjed om å kose meg masse og ikke tenke på han. Han er ikke redd for at jeg skal være utro eller flørte med noen. Jeg gjør ikke noe for å gjøre han usikker, det er barnslig. Men jeg kjenner jeg blir litt lei meg... jeg vil jo selvsagt ikke ha en type som er sykelig sjalu, men jeg vil jo at han bryr seg litt da.... Jeg føler meg liksom ikke verdt det, om dere skjønner. Tenker at om jeg hadde vært slående vakker så hadde han vært litt redd for konkurranse eller noe... Tja, jeg vet ikke. Vi er begge 36 år om det skulle være av betydning. Anonymkode: 04783...087 Jeg er mann, og blir litt sjalu når kona fester alene. Samtidig mener jeg det er lav sannsynlighet for at hun er utro. Jeg sier (og mener) derfor at jeg vil hun skal kose seg på fest, og ser ikke noe poeng i å nevne det lille stikket jeg har av sjalusi. Anonymkode: fb220...041 9 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Del Skrevet 11. januar Jeg tenker det er et godt tegn at han stoler på deg og gir deg frihet. Det ville vært mye verre om han skulle kontrollere alt du gjør, kreve tilgang til alle dine meldinger og dine sosiale medier. Tillit er viktig for et forhold. Mistillit ødelegger fort et forhold. Jeg har vært gift i 25 år og kona og jeg har alltid vist hverandre full tillit. Ingen av oss har noen gang mistenkt den andre for å være utro på noe vis når den andre er ute. Vi setter begge stor pris på denne friheten til å gjøre ting på egenhånd samtidig som vi kan være trygge på at det ikke finnes andre for oss enn hverandre. Anonymkode: e622c...001 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maddee Skrevet 11. januar #6 Del Skrevet 11. januar Har en eks som ikke var sjalu. Viste seg at han var den som holdt på bak min rygg med forskjellige damer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Del Skrevet 11. januar maddee skrev (2 minutter siden): Har en eks som ikke var sjalu. Viste seg at han var den som holdt på bak min rygg med forskjellige damer. Min erfaring er jo mer sjalu, jo oftere er de utro. Så motsatt her Anonymkode: b568f...ca8 11 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 11. januar #8 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Men jeg kjenner jeg blir litt lei meg... jeg vil jo selvsagt ikke ha en type som er sykelig sjalu, men jeg vil jo at han bryr seg litt da.... Jeg føler meg liksom ikke verdt det, om dere skjønner. Sjalusi er ikke å bry seg litt på noen som helst måte: det er sette spørsmål til din lojalitet og integritet. Alle nivåer av sjalusi baserer seg må en nedvurdering av din verdi som partner. 3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #9 Del Skrevet 11. januar Sjalusi er en dårlig egenskap hos noen og du etterlyser den? Jeg finnes ikke sjalu, aldri vært det på noen. Og jeg stoler 100% på min mann, jeg sier kos deg. Jeg til og med oppmuntrer han til å dra. Viser mannen meg at han er sjalu gjør jeg det slutt, da har vi ikke tillit mer i vårt forhold. Hvorfor ønsker du at han ikke skal ha tillit til deg? Anonymkode: a1002...932 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #10 Del Skrevet 11. januar Antakeligvis viktig for han å ikke være sykelig sjalu. Sannsynligvis har han observert at andre har vært det og hvor ødeleggende det kan være. Kan godt hende han kjenner på et lite snev av sjalusi uten å si det til deg. Anonymkode: 04f09...0ae 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #11 Del Skrevet 11. januar Jeg er også lite sjalu, og ber også typen kose seg ute når han er på fest uten meg. Det eneste jeg kan kjenne på er et lite stikk av sjalusi/usikkerhet når han fester sammen med single damer jeg vet han har hatt en del kontakt med før vi møttes (og som jeg vet liker å flørte og få oppmerksomhet av menn uavhengig om de er opptatt eller ikke). Stoler egentlig på han, men 100% kan man jo aldri være uansett. Anonymkode: 40e40...bd0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 11. januar #12 Del Skrevet 11. januar (endret) Jeg har en jobb hvor jeg er en del borte, og mitt syn på det er at jeg orker ikke være sjalu, det er så utrolig slitsomt. Jeg elsker henne, jeg stoler 110% på henne og om hun absolutt vil være utro kan hun gjøre det uansett hva jeg sier og gjør. Hun har noen venner av motsatt kjønn, men det er greit, jeg kjenner de og det ville plaget meg mye mer om hun var mye alene når jeg ikke var der. Endret 11. januar av Jdz 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #13 Del Skrevet 11. januar Jeg er aldri redd for å miste min kjære til ei anna dame. Jeg håper at jeg har rett i at han aldri vil være utro, og ikke drømmer om andre. Jeg kan være redd for å miste ham. At han skal bli lei av meg, for eksempel. Eller lei av å være i forhold. Men jeg går ikke rundt og tenker at han møter ei penere eller bedre dame. Tvert imot egentlig. Det finnes mye penere damer enn meg, men hva så? Det finnes bare meg av meg. Han liker jo meg. Jeg kan bare være meg... Anonymkode: 69b07...449 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #14 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har påpekt titt og ofte at han finnes ikke sjalu, og at jeg kan gjøre hva jeg vil fordi han stoler på meg. Vil jeg på fest så får jeg beskjed om å kose meg masse og ikke tenke på han. Han er ikke redd for at jeg skal være utro eller flørte med noen., Anonymkode: 04783...087 Dette er helt normalt. Anonymkode: e2b7f...0c4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #15 Del Skrevet 11. januar Høres ut som meg. Finnes ikke sjalu. Jeg stoler 100% på henne. Regner med at sjalusi kommer fra noe. En dårlig opplevelse eller noe. Jeg har ingen slike opplevelser. Har aldri vært utro, og ingen har vært utro mot meg. Så derfor er det litt vanskelig for meg å se for meg at det skulle skje. Hadde dama mi vært utro hadde jeg blitt ekstremt sjokkert. Lyn fra klar himmel. Anonymkode: 132ab...958 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar #16 Del Skrevet 11. januar 😂 snakk om å lage ett problem av noe som ikke er ett problem i det hele tatt! jeg er NULL bekymret for at samboeren min skal gjøre noe funky, for min del må han gå på strippeklubb om han vil. Jeg vet at han kommer hjem igjen til meg. Stoler 100% på han og tenker ikke en eneste tanke på om han flørter med noen eller lignende. Forventer akkurat det samme av han tilbake fordi det er nettopp det som er et godt forhold. Slutt å lag problemer som ikke finnes. Du har en knallfin kjæreste som vil at du skal kose deg uten å tenke på at han skal stresse med noe fordi han stoler på at du ikke gjør noe shady. Nyt det. Anonymkode: 5181d...c4f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #17 Del Skrevet 12. januar Verken jeg eller kjæresten er sjalu. Jeg er helt lik typen din og kjæresten min er også sånn. Synes det er fantastisk deilig. Vi stoler 100% hverandre og har et utrolig åpent og sunt forhold med god kommunikasjon. Vi har et fantastisk fint forhold og ingen av oss har noen utryggheter når den andre går ut eller gjør sine greier. Jeg er typisk en dame som får mye oppmerksomhet fra mannfolk, men er ikke flørtende av natur og jeg er ekstremt lojal og monogam. Samme er han. For min del så handler et forhold om tillit. Det er hele fundamentet i et godt forhold. Og uansett er den andres handlinger ute av vår kontroll. Jeg elsker han og han har min tillit og kjærlighet. Hva han velger å gjøre med den er opp til han. Om han velger å svikte den tilliten så er det over. Enkelt og greit. Anonymkode: c2c40...103 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rummyking Skrevet 12. januar #18 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vært sammen i 1 år. Han har påpekt titt og ofte at han finnes ikke sjalu, og at jeg kan gjøre hva jeg vil fordi han stoler på meg. Vil jeg på fest så får jeg beskjed om å kose meg masse og ikke tenke på han. Han er ikke redd for at jeg skal være utro eller flørte med noen. Jeg gjør ikke noe for å gjøre han usikker, det er barnslig. Men jeg kjenner jeg blir litt lei meg... jeg vil jo selvsagt ikke ha en type som er sykelig sjalu, men jeg vil jo at han bryr seg litt da.... Jeg føler meg liksom ikke verdt det, om dere skjønner. Tenker at om jeg hadde vært slående vakker så hadde han vært litt redd for konkurranse eller noe... Tja, jeg vet ikke. Vi er begge 36 år om det skulle være av betydning. Anonymkode: 04783...087 Så det er en dum ting att han stoler på deg? Vill du heller ha en usikker eller kontrollerende mann? Det har da virkelig ikke noe med om du er verdt det å gjøre. Men når du skriver det slik så spørs det jo om du faktisk er verdt det egentlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #19 Del Skrevet 12. januar Verken jeg eller min mann er sjalu. Vi stoler på hverandre. Jeg går ikke rundt og tenker på hva som kan skje. Skjer det så takler jeg det der og da. Tar ikke sorgene på forskudd. Hadde en eks som var super sjalu. Kunne ikke hilse på noen gutter en gang. Viste seg at han som drev på med det. Utro som bare det. Så når jeg fant det ut så var det liksom min feil. Dust altså. Anonymkode: ceed9...f25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #20 Del Skrevet 12. januar Fighter83 skrev (14 timer siden): Kanskje han heller tenner på det at du drar ut.... Helt sikker kan han jo ikke være. AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg er mann, og blir litt sjalu når kona fester alene. Samtidig mener jeg det er lav sannsynlighet for at hun er utro. Jeg sier (og mener) derfor at jeg vil hun skal kose seg på fest, og ser ikke noe poeng i å nevne det lille stikket jeg har av sjalusi. Anonymkode: fb220...041 Disse to svarene er mest likt slik jeg tenker. Det er alltid en liten usikkerhet, selv om du har full tillit. Jeg er av de som er ekstra tent når hun kommer hjem. Slik tror jeg mange kan oppleve det. Det er noe i lettelsen over at hun kommer hjem og er glad i deg. Null sjalusi er for meg et tegn på at du kunne klart deg like godt alene, eller med en annen. Anonymkode: b542f...b6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå