AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Er det noe i det at man da bør være litt skeptisk om en mann er nære 40 og ikke har hatt noe langvarig forhold før og ikke har barn. Anonymkode: ad0f5...c2f 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Ikke nødvendigvis. Skulle gjerne hatt en slik selv. Anonymkode: 24895...dbf 10 3
Okapi Skrevet 11. januar #3 Skrevet 11. januar Jeg er 41, singel og barnløs, og på mange måter klin gal og dritskummel, så skjønner jo at du er litt skeptisk. Skal sies at jeg har vært i et par langvarige forhold da. 3 3 4
Blått Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar Det tenker jeg ikke over skal jeg innrømme. Alle har sin historie og grunn til at de er der de er i dag. Det som teller er hvem du er nå ❤️ men.. jeg skal innrømme at jeg blir veldig skeptisk til menn i midten av 40-årene som ikke vet om de vil ha barn. Når du er så gammel så burde du vite, i hvert fall ha reflektert over problemstillingen. 6 1 8
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar Blir å styre unna slike menn etter den siste jeg tulla litt med. Om de er 40+, uten barn og uten et lengre forhold bak seg, så er det ofte en grunn til det... Anonymkode: 946fe...a77 7 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Skrevet 12. januar Av de jeg kjenner så er det en grunn til det, og jo eldre de blir, jo verre blir dem også. Anonymkode: 569f7...832 5 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #8 Skrevet 12. januar Ikke nødvendigvis. Kjenner flere menn rundt 40 som har er barnløse og single som er flotte menn. Kjenner også noen man absolutt bør styre unna og hvor jeg forstår godt hvorfor de ikke finner seg dame. Kjenner også mange menn som er i forhold, men ikke forstår hvordan den dama holder ut. Hver sin smak Anonymkode: 6f1f8...c21 2 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar #9 Skrevet 12. januar Menn på snart 40 uten barn er akkurat det jeg vil ha!! Så nei ingenting galt med det. Hilsen kvinne, 30 som ikke vil ha barn. Anonymkode: 543c2...cb2 6 2 3
norw Skrevet 12. januar #10 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det noe i det at man da bør være litt skeptisk om en mann er nære 40 og ikke har hatt noe langvarig forhold før og ikke har barn. Anonymkode: ad0f5...c2f Ja, på samme måte som man bør være skeptisk til kvinner på nærmere 40 som aldri har tilberedt fårikål. 5 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar #11 Skrevet 12. januar Kjenner mange menn på 40 uten barn, kvinner forsåvidt også Gerne til felles er at de ikke renner ned byen eller drikker hver helg og er dedikert i jobben sin - Oppleves kanskje litt kjedelig for kvinner Etterhvert som årene går så er utvalget og mulighetene mindre også Anonymkode: a0e03...3b0 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #12 Skrevet 12. januar Noen har vel kanskje kanskje ikke funnet den rette og har heller ikke lyst på barn, likt som kvinner i 40 årene. Anonymkode: 917dc...171 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #13 Skrevet 12. januar Vel jeg jublet over å finne en slik, men det var en av de du burde være skeptisk til. Så i mitt tilfelle sjekket jeg ikke om han hadde problemer med forpliktelser ikke minst ta beslutninger, i tillegg skjulte han depresjon, så det ble litt av et helvete. Anonymkode: 64758...869 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #14 Skrevet 12. januar norw skrev (24 minutter siden): Ja, på samme måte som man bør være skeptisk til kvinner på nærmere 40 som aldri har tilberedt fårikål. Hva med menn på nærmere 40 som aldri har tilberedt fårikål? Anonymkode: 1b25a...226 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #15 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det noe i det at man da bør være litt skeptisk om en mann er nære 40 og ikke har hatt noe langvarig forhold før og ikke har barn. Anonymkode: ad0f5...c2f Det finnes nok enkelte råkjekke finansfyrer som puler ellevilt rundt og venter med familie til de har tippet 40, fordi de vet at de kan få seg en 10-15 år yngre dame som vil ha barn med dem mot å leve tradwife-livet uansett. Men dette er som sagt ikke familiemenn, og da må man være villig til å være økonomisk hjelpeløs og prisgitt mannens gunst uansett hans oppførsel mens man oppdrar barna alene. Anonymkode: 1b25a...226 3
norw Skrevet 12. januar #16 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hva med menn på nærmere 40 som aldri har tilberedt fårikål? Anonymkode: 1b25a...226 Uproblematisk, det er ikke mannen som skal tilberede fårikål, vi har kun ansvar for grilling. 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar #17 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Blir å styre unna slike menn etter den siste jeg tulla litt med. Om de er 40+, uten barn og uten et lengre forhold bak seg, så er det ofte en grunn til det... Anonymkode: 946fe...a77 Min mann var sånn, vi møttes da han var 45. Viste seg at han var helt fantastisk, men ikke så frampå. Ingen sære vaner og flink til å holde huset veldig bra. Elsker han helt villt 6 år senere! Anonymkode: 86826...050 2 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #18 Skrevet 12. januar Min man var 39 og barnløs da jeg traff han. Nå er vi gift og har 2 barn. Han har et langt studie og mye jobb bak seg. Han har selv valgt å gå ned i stilling, slik at han kan være mer tilstede som pappa og familiemann. Jeg syns det var positivt å treffe en mann som ikke hadde barn fra før. Syns mine og dine barn familier høres utrolig krevende ut. Jeg er skeptisk til menn som ikke ser sine barn mer enn annenhver helg. Anonymkode: 6a969...e88 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #19 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det finnes nok enkelte råkjekke finansfyrer som puler ellevilt rundt og venter med familie til de har tippet 40, fordi de vet at de kan få seg en 10-15 år yngre dame som vil ha barn med dem mot å leve tradwife-livet uansett. Men dette er som sagt ikke familiemenn, og da må man være villig til å være økonomisk hjelpeløs og prisgitt mannens gunst uansett hans oppførsel mens man oppdrar barna alene. Anonymkode: 1b25a...226 Og det finnes flotte menn som ikke er flinke til å sjekke damer. Det er gullgruvene!! Anonymkode: 86826...050 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar #20 Skrevet 12. januar Okapi skrev (12 timer siden): Jeg er 41, singel og barnløs, og på mange måter klin gal og dritskummel, så skjønner jo at du er litt skeptisk. Skal sies at jeg har vært i et par langvarige forhold da. Er det et ønske fra deg å være klin gal og dritskummel? Anonymkode: 11de7...09d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå