Gå til innhold

Trene i baggy klær... er det noen store forhindringer her?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har plutselig fått en sterk trang til å finne meg et sett med veldig avslappede, baggy klær til trening, men er usikker på om jeg kommer til å finne ut at det ikke funker like bra som tights og t-skjorte. Ønsker meg en løs joggebukse og en svær trøye. Noen som trener styrketrening og løping med stort tøy uten at klærne er i veien?

Anonymkode: 9283f...bde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil jo være veldig varmt, men hvis du ikke plages av det er det jo bare å kjøre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, jeg gjør det. Er ikke noe varmere , bruker jo vanlig trenings materialer. 

Anonymkode: 952f5...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo an på hvor stort du vil ha det, men jeg trener i vid joggebukse og vid t-skjorte uten problemer. Det blir ikke noe varmere i det enn andre ting. Brukte treningstights før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Prøv heller å analyser den sterke trangen som plustelig kom, og hvorfor dette skjedde.

Anonymkode: 0e868...2df

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så og si alle menn trener uten tights opp i rasshølet så hvor gale kan det være?

Anonymkode: 32b14...12a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Prøv heller å analyser den sterke trangen som plustelig kom, og hvorfor dette skjedde.

Hva skal jeg med det? Jeg har egentlig ønsket meg baggy klær lenge jeg, mest fordi jeg har veldig lyst til å ha et avslappet forhold til trening hvor jeg bare kan slenge på meg noe uten å styre med tights og tettsittende trøyer som plutselig tar kvelden. Ideelt sett skulle jeg nok ha trent i pysjen, men der går grensa synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så og si alle menn trener uten tights opp i rasshølet så hvor gale kan det være?

Anonymkode: 32b14...12a

Heldigvis har jeg få rasshøl-tights, men skjønner hvilke du sikter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva skal jeg med det? Jeg har egentlig ønsket meg baggy klær lenge jeg, mest fordi jeg har veldig lyst til å ha et avslappet forhold til trening hvor jeg bare kan slenge på meg noe uten å styre med tights og tettsittende trøyer som plutselig tar kvelden. Ideelt sett skulle jeg nok ha trent i pysjen, men der går grensa synes jeg.

Jo, men en slik plutselig sterk trang kan være greit å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, men en slik plutselig sterk trang kan være greit å forstå.

Absolutt ikke for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så vittig, jeg satt å googlet etter løse treningsklær, etter at jeg så ei som hadde det på gruppetimene forrige uke. Ikke bare så det deilig ut, men hun så veldig sporty ut også. 

Og i dag kom dette innlegget, artig 😊

Det er jo ikke mange av oss som ser fine ut i tights, så noe loose-fit kunne vært lurt hos flere.

Jeg har kikket på type yoga-klær, og lurer på om de er gode å trene i? 

Anonymkode: 1c90e...47f

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker baggy hele treningsdresser i nylon. Og vanlig T-skjorte under da jeg ikke hæler plastikkstoffer rett mot overkroppen. Går kjempefint. Har fine, tynne i stoffet og lette treningsdresser fra Nike og Adidas. Sistnevnte er mest favoritt, de har mye bedre glidelåser i jakka enn Nike. 

Anonymkode: 40545...fbf

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trener i baggy tøy, aldri vært et problem 

Anonymkode: 58d04...e2d

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvor finner dere baggy treningsklær? Jeg finner typ klær fra Zizzi og sånt, men det er ikke for store klær jeg er ute etter, jeg vil ha baggy klær i min størrelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg trener i Adidas fotballbukser i én størrelse for stor pga at jeg synes de har for lite stretch til å styrketrene bein med i normal størrelse (og de glir ikke like lett mot kroppen når jeg er svett, og jeg blir svett overalt). Det er baggy, men føles lett og ledig, absolutt ikke noe problem å trene i det! Og som du skriver, veldig befriende å slippe å dra på seg en tettsittende tights og følge med på hvordan den/trusa sitter. 

Har også prøvd bukser fra andre merker, Nike er som regel håpløst ukomfortabelt, mens jeg har noen andre merkebukser som er helt fantastiske, men som dessverre ikke er i salg lenger. Stikkordet blant de beste er god stretch! 

Anonymkode: ee3a9...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvor finner dere baggy treningsklær? Jeg finner typ klær fra Zizzi og sånt, men det er ikke for store klær jeg er ute etter, jeg vil ha baggy klær i min størrelse. 

Herremodell på t-skjorter er ofte lenger i livet og mangler innsving som damemodeller gjerne har. Da blir det mer baggy, uten å være telt. Damemodeller har også ofte større åpning i halsen, noe jeg synes fungerer dårlig hvis t-skjorta også er litt stor, for da må jeg liksom rette på den ofte. På ensfargede t-skjorter med logo og kanskje noen striper bryr jeg meg ikke om det står men's eller women's på merkelappen, så jeg bruker gjerne herre-trenings-t-skjorter 🙈 Kanskje du kan se på noen sånne, så unngår du Zizzi? 

Anonymkode: ee3a9...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Lizard skrev (19 timer siden):

Det vil jo være veldig varmt, men hvis du ikke plages av det er det jo bare å kjøre på.

Det trenger jo ikke være varmt, det kommer jo an på stoffet.

Ts, jeg føler meg for tynn og trener derfor alltid i baggy klær. Aka ‘Sportyspice’. Syns det ukomfortabelt å trene i tights og stramme topper. Bruker tynt stoff det er lett å svette i. Styr unna bomull.

Anonymkode: 79f1c...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...