AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Jeg har kollega som er gift med ei fra Thailand. De har 2 nydelige døtre på 10 og 12 år. Mor klær seg veldig utfordrende med veldig korte skjørt og utringning. Og bruker mye sminke. Vi var invitert til de på nyttårsaften og jeg ble satt ut da døtrene var kledd opp som moren. Trange korte kjoler, sandaler med høye heler og sminke. Jeg vil ikke si høyt hva de lignet på, men dere skjønner. Hva mener dere om dette? Greit at barn kler seg sexy? Anonymkode: 46a59...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bari Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg har kollega som er gift med ei fra Thailand. De har 2 nydelige døtre på 10 og 12 år. Mor klær seg veldig utfordrende med veldig korte skjørt og utringning. Og bruker mye sminke. Vi var invitert til de på nyttårsaften og jeg ble satt ut da døtrene var kledd opp som moren. Trange korte kjoler, sandaler med høye heler og sminke. Jeg vil ikke si høyt hva de lignet på, men dere skjønner. Hva mener dere om dette? Greit at barn kler seg sexy? Anonymkode: 46a59...e65 Det er vel ikke jeg eller du som skal mene noe om det er "greit'.. Mor kler barna akkurat som hun vil/de vil. Jeg kjenner til noe lignende fra Latin-Amerika og har snakket med folk derifra og de liker å kle seg slik. Har også sett kvinnelige leger i skjørt, legefrakk, lakkerte negler og høye sko (ikke høyhæla, men høye) Forskjellig land/opphav, forskjellig kultur, forskjellige preferanser. Ikke noen rett eller galt måte på dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bbbb Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar (endret) Det at barn går med korte klær, sminke og høye heler gjør ikke at barn kler seg sexy. Da er det noe feil med øynene som ser. Du trenger heller ikke å ha en mening om hva andre familier gjør og ikke med tanke på klær. Det angår strengt talt ikke deg. Endret 12. januar av Bbbb 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar Gjorde det samme da jeg var 10-13. Syns jeg var så kul. Spice Girls var selvfølgelig inspoen Anonymkode: 904f8...fa6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå