AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Sesong 1 av Squid games har 16 års grense. Lar du 13-14 åringen din allikevel se den? Er mye diskusjon her i huset, jeg mener nei, fælt konsept synes jeg. Anonymkode: a9958...349
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar Nei, min 15- åring får ikke se det. Anonymkode: f3a04...334
AnonymBruker Skrevet 11. januar #4 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Nei, min 15- åring får ikke se det. Anonymkode: f3a04...334 Stakkars 15 åring. Altså... Det er snakk om en nesten voksen. 15 år! Bør da for søren kunne få se den😂 Anonymkode: c9ea5...921 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar #5 Skrevet 11. januar 14-åringen min får se det ja. Hun har vært veldig var på alt tidligere, men det siste året har hun endret seg. Tåler fint å se det. Hun vet hva hun klarer å se. Jeg såg blant nightmare on elm street som 7-åring, det var for tidlig 🥴 Anonymkode: 15219...baa
AnonymBruker Skrevet 11. januar #7 Skrevet 11. januar https://www.barnevakten.no/aldersgrenser-film-tv/ Anonymkode: 3a056...68f
AnonymBruker Skrevet 11. januar #8 Skrevet 11. januar Jeg er ikke så streng når det kommer til filmer og serier. Squid game er ikke særlig realistisk heller. Har et barn som er yngre og han har sett litt sammen med meg Anonymkode: 8ac4d...0a5
AnonymBruker Skrevet 12. januar #9 Skrevet 12. januar Nå er ikke barnet mitt så gammelt enda, men ville nok latt en 12-14 åring se det sammen med meg, ja. Med mindre de var veldig sensitive for sånt. Aldersgrenser er kun en anbefaling, så jeg kommer til å selv vurdere hvor treffende det er for eget barn. Anonymkode: 75c58...87c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå