AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Del Skrevet 11. januar Jeg har vært innom burger king litt for ofte de siste ukene. To ganger nå, senest i dag, så har jeg observert en mann lyve om at han ikke har fått noe, for å få en til gratis. Det er et par, en mann med tydelig asperger/psykisk utviklingshemming med ei dame fra filipinene. Han er ikke gammel (vil tippe i midten av 30 årene). Jeg er ansiktsblind, men kjenner de igjen på en mils avstand. To ganger har de stått foran meg på burger king og en gang i køen på en butikk. Han prater på inn og utpust, hun sier ikke et ord. Han er veldig klengete, grafser på rumpa og puppene i full offentlighet. Pirker henne i ansiktet, vifter med kassalappen i ansiktet. En gang forsøkte han å kysse henne, hun trakk seg unna og da ble han synlig sint, dro henne til seg ved å ta tak hardt i armen og hvisket noe rett i ansiktet og tvangs-kysset henne. Hun var bare helt likegyldig og blank i ansiktet og kroppsspråket, hun er alltid helt likegyldig og blank. Han glefset til hun da hun var for treg til å ta frem handlenettet, og røsket den til seg, tok varene og sa "du betaler" og gikk. Ellers så har jeg kun sett han som veldig ekkel og grafsete. Veldig ekkel fyr av det lille jeg har observert av å stå for nære dem. Nei, jeg står ikke å stirrer og alt jeg har sett har vært ufrivillig fordi de har stått nært nok til å høre og å se dem og det er umulig å ikke legge merke til han. Tilbake til burger king. Han henter posene ved disken, går bort til drikke dispenserne og tar ut tinger fra posen og gir det til kjæresten også går han til disken og sier de ikke har fått noe på kvitteringen også får de en til. Det er ikke å misforstå hva han gjør, det er ikke snakk om feil på en bestilling og får en ny, han får en ekstra gratis. I dag tenkte jeg tanken på å si noe, men også at det ikke er mitt problem. Det at han er så ufyselig og ekkel gjør at jeg neste gang, for det vil bli en neste gang, kanskje vil si noe.... hadde du sagt noe? Jeg er ikke en som legger meg borti hva andre gjør. Har sett folk stjele på butikken, men tenker ikke mitt problem. Men han er bare så ekkel at han er den siste som fortjener en burger gratis. Anonymkode: 9c236...4db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivetErEnLek Skrevet 11. januar #2 Del Skrevet 11. januar Hvis du har observert han gjøre det to ganger, har han nok gjort det veldig mange flere ganger, ca hver gang han er der. De som jobber der, er nok veldig klar over det, men later som om de ikke vet fordi han er så ubehagelig og det koster dem mer å krangle med han enn å gi han en gratis burger. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Del Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Jeg har vært innom burger king litt for ofte de siste ukene. To ganger nå, senest i dag, så har jeg observert en mann lyve om at han ikke har fått noe, for å få en til gratis. Det er et par, en mann med tydelig asperger/psykisk utviklingshemming med ei dame fra filipinene. Han er ikke gammel (vil tippe i midten av 30 årene). Jeg er ansiktsblind, men kjenner de igjen på en mils avstand. To ganger har de stått foran meg på burger king og en gang i køen på en butikk. Han prater på inn og utpust, hun sier ikke et ord. Han er veldig klengete, grafser på rumpa og puppene i full offentlighet. Pirker henne i ansiktet, vifter med kassalappen i ansiktet. En gang forsøkte han å kysse henne, hun trakk seg unna og da ble han synlig sint, dro henne til seg ved å ta tak hardt i armen og hvisket noe rett i ansiktet og tvangs-kysset henne. Hun var bare helt likegyldig og blank i ansiktet og kroppsspråket, hun er alltid helt likegyldig og blank. Han glefset til hun da hun var for treg til å ta frem handlenettet, og røsket den til seg, tok varene og sa "du betaler" og gikk. Ellers så har jeg kun sett han som veldig ekkel og grafsete. Veldig ekkel fyr av det lille jeg har observert av å stå for nære dem. Nei, jeg står ikke å stirrer og alt jeg har sett har vært ufrivillig fordi de har stått nært nok til å høre og å se dem og det er umulig å ikke legge merke til han. Tilbake til burger king. Han henter posene ved disken, går bort til drikke dispenserne og tar ut tinger fra posen og gir det til kjæresten også går han til disken og sier de ikke har fått noe på kvitteringen også får de en til. Det er ikke å misforstå hva han gjør, det er ikke snakk om feil på en bestilling og får en ny, han får en ekstra gratis. I dag tenkte jeg tanken på å si noe, men også at det ikke er mitt problem. Det at han er så ufyselig og ekkel gjør at jeg neste gang, for det vil bli en neste gang, kanskje vil si noe.... hadde du sagt noe? Jeg er ikke en som legger meg borti hva andre gjør. Har sett folk stjele på butikken, men tenker ikke mitt problem. Men han er bare så ekkel at han er den siste som fortjener en burger gratis. Anonymkode: 9c236...4db Jeg tror Burger King klarer seg, men vet ikke med den stakk kvinnen han mishandler. Kanskje gi henne nummer til krisehjem hvis du ser henne igjen Anonymkode: 03797...723 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Del Skrevet 12. januar Jeg tror de som jobber på burger king kunne forhandlet med terrorister, så ville ikke tenkt de trenger hjelp. De vet det Anonymkode: 35e76...606 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå