AnonymBruker Skrevet 11. januar #1 Skrevet 11. januar Er det trygt for spedbarn å kunne sove i babycarrier som legges i sprinkel sengen? Babycarrieren er jo rett og hard flate. Anonymkode: 7aeec...f35
AnonymBruker Skrevet 11. januar #2 Skrevet 11. januar AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Er det trygt for spedbarn å kunne sove i babycarrier som legges i sprinkel sengen? Babycarrieren er jo rett og hard flate. Anonymkode: 7aeec...f35 Kommer an på hvilken du har. Najell Sleepcarrier X er godkjent og trygg for å sove i uten tilsyn 🙂 Anonymkode: 69e99...17f
AnonymBruker Skrevet 12. januar #3 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kommer an på hvilken du har. Najell Sleepcarrier X er godkjent og trygg for å sove i uten tilsyn 🙂 Anonymkode: 69e99...17f Den fra copenhagen colors, lik najell sin Anonymkode: 7aeec...f35
AnonymBruker Skrevet 12. januar #4 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Den fra copenhagen colors, lik najell sin Anonymkode: 7aeec...f35 Tror ikke den er anbefalt å bruke uten tilsyn dessverre. Jeg hadde ikke gjort det Anonymkode: 69e99...17f
AnonymBruker Skrevet 12. januar #5 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tror ikke den er anbefalt å bruke uten tilsyn dessverre. Jeg hadde ikke gjort det Anonymkode: 69e99...17f Okei takk for svar 🙂 Anonymkode: 7aeec...f35
AnonymBruker Skrevet 12. januar #6 Skrevet 12. januar "The lift is tested under the European safety standard EN 1466 by an impartial third-party testing lab, which ensures it will comply to all applicable requirements and that you, as a consumer, can trust that the standard is of highest safety possible. Oh, and by the way – the safety standard also ensures that the baby lift is safe to sleep in for the newborn." Dette skriver copenhagen colors på sin egen side. Så lenge det er fast bunn, faste og høye nok sider, og ikke for mye mykt stoff/polstring, så kan jeg ikke skjønne at det er så annerledes enn bagdelen i vogna. Anonymkode: 94bc6...f53
AnonymBruker Skrevet 12. januar #7 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (40 minutter siden): så kan jeg ikke skjønne at det er så annerledes enn bagdelen i vogna. de fleste bagdeler er vel heller ikke godkjent for å sove i om natten? Anonymkode: a06f6...724
AnonymBruker Skrevet 12. januar #8 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): de fleste bagdeler er vel heller ikke godkjent for å sove i om natten? Anonymkode: a06f6...724 Nei. Anonymkode: 90478...6d6
AnonymBruker Skrevet 12. januar #9 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): de fleste bagdeler er vel heller ikke godkjent for å sove i om natten? Anonymkode: a06f6...724 Er det noen forskjell på å la ungen sove i vognen på dagen mot om natten? Jeg står ikke å studerer barnet mens det sover i vognen. Hvis barnevogn ikke er godkjent å sove i uten tilsyn, da tror jeg de fleste av oss har gjort feil der. Min baby sover gjerne lenger sammenhengende på dag enn natt. Anonymkode: 94bc6...f53
AnonymBruker Skrevet 12. januar #10 Skrevet 12. januar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er det trygt for spedbarn å kunne sove i babycarrier som legges i sprinkel sengen? Babycarrieren er jo rett og hard flate. Anonymkode: 7aeec...f35 Helt avhengig av merke og modell + om den er godkjent for det eller ikke. Anonymkode: 7432e...886
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå